heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 5 months ago #258488 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Aakligste ondervinding was baie beslis die laaste dr's besoek op 39 weke met die inwendige ondersoek .... ek baie gelukkig my dr doen dit nie as n reel nie net as hy dink dis nou naby sulke tyd .... ek was toe reeds 3cm ontsluit n week later toe my water breek en inbook by hospitaal was ek 4cm ontsluit

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 5 months ago #258485 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Marie my volgende scan is 24 April! Syt net genoem van die blerrie "vaginal swab" om te toets vir Strep B (arggggggggggggg), niks gese van die inwendige ondersoek nie so ek weet nie of sy dit ook gaan doen nie, eeeeeeeeeeeeek.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 5 months ago #258484 by moepsie
Replied by moepsie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
ek is bly als lyk goed met jou poppie irene wanneer is jou volgende scan ek was ook gister vir 4d scan en my poppie le ok al klaar laag net soos joune my poppie weeg nou 2.1kg en my volgende scan is die 25 april dan gaan sy inwendage ondersoek doen :blush:

11 years 5 months ago #258482 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Irene just go with it ... dit is die beste.

Met my oudste het ek NIKS geweet van normaal kraam of keiser nie eerste keuse was normaal maar as ek moes sou ek gaan vir keiser... dit was vir my die beste om niks te weet nie ek het nie n idee gehad waarvoor ek my inlaat nie en dit was glad geheel en al nie so erg nie. Ek was lekker "lank" in kraam waarvan ek meeste van die tyd alleen was en heerlik geslaap het ML was die laaste uur by my gewees.... waarvan ek die keer heel moontlik alleen gaan wees... probeer nog dink wie ek saam my gaan vat net vir geselskap...

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

11 years 5 months ago #258479 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More almal - 3xMom en LizeM, ek het nou darem bietjie kalmeer, dankie. Hahahaha. Dink dit was skielik net baie real toe ek sien waar die kind haar kop al ingedruk het, die dokter moes die sonar ding skoon basies onder my pantie in druk om haar kop te kon sien! :unsure: Haha, ai, so babatjie is op hierdie stadium regtig baie keen om normaal die wereld in te kom!

LizeM, weeg jou baba ook hierdie week soveel, of wanneer het sy soveel geweeg? Myne is nog so week agter die average maar sy tel konstant op so alles lyk normaal. Dr skat steeds haar gewig met geboorte op tussen 2,7kg en 3kg.

Ek gaan ook nou maar net go with it. Ek is nie iemand wat moet keuses he nie, haha, ek doen beter as ek iets net MOET doen oor ek nie n keuse het nie. Aan die een kant moet ek erken dis vir my opwindend om nie te weet wanneer sy kom nie (alhoewel dit net moeilik is om vir my ma te se wanneer sy verlof moet vat om te kom).

Ek het gister my eyebrows laat tint om beter te voel oor myself (haha - dit het nie gewerk nie, gaan nou maar afspraak maak om my hare ook te laat knip of iets!), en die meise wat dit vir my gedoen het se haar baba is binne 4ure gebore en dit was vir haar regtig nie so erg soos sy gedink het nie....so ek gaan nou maar vir myself se dis hoe dit vir my gaan wees :P

Verder het ek vreeslik baie goed by my skoonma en my ma gekry, ek wou Sondag en Maandag als klaar uitgepak het maar ek is net te moeg, helfte van die goed moet nog uitgesort word en uitgepak word. Ek moet nog babaklere was ook nog, maar ekt besluit ek gaan net n paar goedjies was, want mens weet nie rerig hoe groot hulle gaan wees nie, net nou wil ek goed omruil ens.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 5 months ago #258464 by LizeMari
Replied by LizeMari on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Wow Irene! jou baba is weeg nou net soveel soos myne......sy het vinnig gegroei en jy was bekommerd sy is te klein ens. ens. ens.

Ek is ook vreeslik bang, maar weet jy wat ek het besluit ek hou by my oorspronklike besluit van normale geboorte met epiduraal. As dit nie wil werk nie (op die stadium geen rede dat dit nie sal nie) dan is dit keiser die dokter sal weet wat is beste vir my en baba!

Maak nie saak wat die geval is nie, keiser of natuurlik dis nuut en jy het dit nog nooit gedoen nie so dit gaan scary wees, MAAR daar is al BAIE vrouens daardeur en ek stem saam die scary stories kom van drama queens af. ( Ek se nie daar is nie slegte ervarings nie ) Maar dit bly net dit iemand se belewing hoe dit vir hulle was. Gaan nie noodwendig vir jou so wees nie. Jy is n slim vrou jy is ingelig en dis al wat jy kan doen. Jou dokter sal ook nie toelaat dat jy natuurlik geboorte gee as sy dink jy is fisies nie sterk genoeg nie!

Ek het nog nie met een swanger mamma gesels wat nie vrek bang is nie, dis normaal want dis onbekend!
Persoonlik het ek besluit om nou te fokus op ons nessie en al die oulike baba goedjies daar buite, en n gesonde baba! Die geboorte moet maar n auto pilot ding wees, wanneer dit gebeur! :pinch: :P

<a href="lilypie.com/">lbdf.lilypie.com/TikiPic.php/3WGkPmT.jpg" width="60" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" />lbdf.lilypie.com/3WGkp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />

11 years 5 months ago #258462 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More!!

lol Irene, ek moes nou vir jou giggel! :P Haal asem girl! alles sal fine wees solank jou dokter nie geworry is nie kan jy rustig wees. Daars mooi stories aan altwee kante net soos die slegtes. (al hoewel ek dink die meeste slegtes is net deur drama queens vereger :P ) dalk moet jy met jou dr praat oor rescue druppels of so ietsie om daai senuwees onder beheer te bring?

ek besef dit is 'n groot storie, maar om jouself op te stress daaroor is ook nie goed vir jou of jou kleinding nie! jy sal sien wanneer die dag aanbreek en jou kleinding is oppad of dit nou normaal of met 'n keiser is gaan jy krag kry wat jy nie van geweet het nie, alles sal net inskop. My grootste vrees toe die seuns (veral Christo) gebore is is dat ek niks geweet het van babas nie, ek was bang ek is 'n slegte ma wat sommer net dom is. maar alles kom net so natuurlik. jou lyf weet wat om te doen, jou kop weet wat om te doen en jou hart ook.

jy sal fine wees! :heart: