heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 5 months ago #258457 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo almal,

Was vanmiddag vir my scan, baba weeg nou so 1.897kg. Haar kop is sommer al klaar baie laag onder ingedruk, eeeeeeeeek!!!!!

So nou freak ek bietjie UIT. Sy gee my regtig nie rede vir keiser nie, sy's klein en klaar op die regte plek. Voel te sleg om vir keiser te vra, en keiser is elke geval vir my net so scary!! Ek is regtig net nie fisies sterk nie, bang ek kan dit nie doen nie...baie bang ek freak uit.

My volgende scan is oor 2 weke en dit sal 45min lank wees. Sy moet glo vaginal swab doen (urgggggg) en dan praat sy oor die geboorte en al daai dinge. Ai dit word nou baie real!

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 5 months ago #258450 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Zettie, keiser is net scary omdat dit 'n groot operasie is.

Ek is deur twee, en belowe jou, die scaryste gedeelte vir beide van die twee vir my was die gedagte aan die operasie, wat toe nou nie so erg was nie.

wat gebeur is:

hulle stoot jou (soos met enige operasie) teater toe (nadat hulle jou geprep het in die kamer)

dan kom gesels die nakotiseur met jou oor die spinale blok. dit is nie seer nie, want hulle spuit jou dood voor hulle die blok insit. (ek is vrek bang vir inspuitings. so jy sien dit nie, hy se jou net dit is wat hy gaan doen) dan word jou onderlyf warm en is dadelik dood na die blok in is. dan laat le hulle jou. trek die skerms reg en poke jou om seker te maak jy voel geen pyn nie. hulle sny nie voor hulle 100% seker is jou onderlyf is dood nie. jy gaan nogsteeds voel dat hulle aan jou werk maar daar is absoluut geen pyn nie.

soos ek verstaan het hulle 5 minute om die baba uit te haal. die heeltyd gesels hulle met jou en hou jou kalm, so jy besef nie tyd gaan verby nie. dan skielik druk hulle jou op die maag en die baba "pop" uit en dan is dit verby.

jy word recovery kamer toe gestuur nadat jy baba gesien het en bietjie vasgehou het dan word hy/sy gemeet en geweeg. dan word pappa en baba broeikas toe gevat en bietjie suurstof gegee (sou pappa wou saam gaan).

as hulle tevrede is met jou bloeddruk en jou stats dan word jy uitgestoot na jou kamer en kry 'n morphine pack. party het dit nodig vir pyn, ek het nie pyn gehad nie. wat jy ook voor kan vra is 'n ice pack dit help ook vir die brand gevoel op die sny.

die belangrikste is om sodra die kateter uit is op te staan en te begin beweeg. vra hulle om jou te wys hoe om van die bed af te rol, jy gaan dit nodig he.

jou gevoel in jou bene behoort na 'n rukkie terug te wees dit voel soos wanneer jy jou arm of been dood gele het en pins & needles het. so weet jy die gevoel kom terug.

ek dink baie mense (wat deur 'n keiser is) maak dit erger as wat nodig is. dit is nie so erg nie, en as jy mooi luister na die verpleeg personeel, gaan dit baie pyn spaar.

belangrikste is om ML by jou te he. dit help vir die senuwees en die bang gevoel. belangrik dat hy ook geprep word en voorberei word op wat op hom wag :) myne was baie nosy en wou kort kort gaan kyk wat die dr aanvang :p

11 years 5 months ago #258442 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo julle hoop dit gaan goed met almal.

Ek is ook nog bitter bang vir hierdie hele storie ek was gemaklik met normaal kraam en dit het nooit my gedagtes gekruis om keiser tedoen nie. Nou wil Dok Keiser doen omdat ek mos nou hoe risiko swangerskap het :S .

Ek het keiser gegoogle en my senuwees is gedaan.

Verder gaan dit goed met my en my boetie baba.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 5 months ago #258420 by moepsie
Replied by moepsie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo mammas hoop dat almal 'n lekker lang rus naweek gehaat het geluk aan die mamma wie se baba eerste gebore is nou kom die tyt nader vir almal. ek was vindag vir my laste 4d scan dit was ontrent 'n gesukkel om iets te sien sy wou net bietjie wys het heeltyt die hande en voete en arms voor die gesigie.nou begin ek ook stres vir die kraam storie darm is ons 'n klomp wat mekaar kan help en raad ge

11 years 5 months ago #258418 by Marijke
Replied by Marijke on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Dis darem vir normaal kraam, my inner peace te vind, nie bang te wees en te stres en pyn te ervaar nie

Married for 13 years

11 years 5 months ago #258417 by LizeMari
Replied by LizeMari on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Jitte Dolla, ek voel ook soms so. My arme arme man. Ekt gister net begin huil en dan kan ek nie regtig se hoekom ek huil nie!!! Die arme arme man,maar ek kan nie help nie!? Mens voel die vreemde emosies en dan weet mens nie wat om daarmee te maak nie.

Dan voel dit boonop vir my, my skoonma gaan ook deur swangerskap met al die moodswings en besluitloosheid.
:whistle: :cry:

<a href="lilypie.com/">lbdf.lilypie.com/TikiPic.php/3WGkPmT.jpg" width="60" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" />lbdf.lilypie.com/3WGkp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />

11 years 5 months ago #258413 by DollaD5*
Replied by DollaD5* on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
O genade.....NEE!!!!!

Vertel meer...dalk moet ek maar vir die Dr vrae om sommer vol narkose te gee ek te keiser.