heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 10 months ago #252859 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Zettie my afspraak is eers Maandag, die 17de :)

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 10 months ago #252858 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hoelaat is jou afpraak jy moet kom update na die tyd ek is nou lekker neskuurig en opgewonde saam jou.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 10 months ago #252857 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Zettie, ek hoop ook ons kan sien, want ek wil beslis ook weet!

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 10 months ago #252856 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek wil verseker weet wat dit is.

Irene hopelik kan julle ook vandag al `n idee kry van wat dit is gewoonlik kan hulle al sien
op 12 weke scan.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 10 months ago #252849 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
HI Dames,

Baie mooi fototjie lagogies. So wonderlike gevoel om die kleintjie vir die eerste keer te sien op die skerm. Het jul die hart kloppie gesien?

IreneL, wees net rustig. EK nog nie n swangerskap sover gehad al nie, maar is seker as daar pyne was sou hul jou al gekontak het. Darem net n paar daggies dan jy weer by dokter. Ek bly ek nie alleen wat so moeg is nie. Maak dit net net tot so 12uur dan moet ek oggies toe maak. Behalwe dat ek krampies het op my maag het ek geen ander simptome nie. Regtig sover nog baie maklik.

Twinkle, ek weet nie hoe mamas n swangerskap survive en agter toddlers aan hardloop nie. Ek haal my hoed af vir jul, dit kan nie baie maklik wees nie. Wanneer gaan jy vir jou scan?

Ilse, sjoe dis nie baie lekker nie. Daat pyne is nie n grap nie. Het jy probeer om met warm en koud af te wissel vir die pyn. Ek gebruik altyd n koring sakkie as ek seer het, dit help nogal baie en koue lappie op die kop vir hoofpyne. Baie sterkte en maar rustig vat.

Ons tel die dae af na eerste scan, maar nog baie lank. Intussen het ek nog eksamen om te skryf en assignments om te voltooi, so darem paar goed wat my kan besig hou.

Hoeveel van jul dames wil voor af weet of dit n dogtertjie of seuntjie is? Ek wil glad nie weet nie en manlief probeer erg my arm draai.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

11 years 10 months ago #252846 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo dames

Lanklaas bietjie gesels. Ek was verlede week bietjie in die kaap gewees vir 'n kongres, saterdag besig met allerhande dingetjies by die huis en toe van Sondag af voel ek weer terrible. Wakker geword met 'n vreeslike hoofpyn wat net nie wou wyk nie, was toe bang dis dalk hoë bloeddruk, gaan toe gisteroggend vroeg dr toe, kyk na bloeddruk en uriene ens, alles normaal. Toe sê dr dit kan wees agv mens se lyf wat verander en dan gaan spiere in spasmas in wat dan hoofpyne kan veroorsaak. Ek word toe gestuur vir 'n vreeslike fisio sessie, dit was vrek eina - vandag sit ek nogsteeds met 'n hoofpyn, maar ook nou met 'n seer nek en baie seer rug ook.

Oraait, genoeg gekla, ek is baie dankbaar vir die wonderlike reën wat sedert gister in Pta val. Ek kan nie wag vir Vrydag se sonar nie, hooplik sal ons dan sien of dit pienk of blou gaan wees!

Ek kan nou nie alles onthou wat almal gesê het nie en my kop is te seer om weer te lees. Hoop almal het 'n heerlike dag!

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 10 months ago #252845 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo julle

HOop dit gaan goed met almal

Lagogies bly alles lyk sover goed ... GLO dit gaan so bly!

7 weke nou vir my.... Hier gaan dit goed sover net die moegheid wat my vang party dae erger. Het ongelukkig nie so baie tyd soos met my eerste swangerskap om te slaap nie aangeisen daar n besige seuntjie is wat ook aandag soek... maar ek KLA glad nie geniet elke oomblik saam met hom....

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June