Ek weet ek is gelukkig in die sin dat ek nie naar is of word nie, maar sjoe, ek kry al sooibrand van die week voor ek uitgevind het ek is swanger! Dit het begin met chocolates (my favourite ding onder die son) en nou is dit brood, cream crackers en selfs ProNutro, wat tot dusver omtrent al is wat ek kon eet sonder om queezi te voel as ek daaraan dink.
Ai jai jai!
My man is n apteker en het nou gisteraand vir my Gaviscon gebring - wou tot dusver dit nie gebruik nie, want selfs daarvoor gril ek, maar dis nou eers 10:40 en ek voel klaar ongemaklik agv die sooibrand. Dit voel ook nie eens soos regte egte sooibrand nie, meer so asof ek kan voel die kos verteer nie vinnig genoeg nie. Arg!
Net nog 'n vraag - ek het verlede Vrydag my antenatal en downs bloedtoetse laat doen. Bel die ginekoloog mens daaroor, of bespreek sy dit eers weer met volgende besoek? Ek weet die downs uitslae gaan na die ander dokter wat die downs scan doen op 13 weke. Ek wonder net, want een van die toetse was om my ystervlakke te toets - sy sal mens seker laat weet as mens pille daarvoor moet drink?