Hi almal. Hier gaan dit okay, ek is so pap en moeg wil net die hele tyd slaap! Is ook baie naar, en het al al die raad probeer van gemmer tot sout en asyn chips, marie beskuitjies en harde lekkers suig. Die harde lekkers werk terwyl ek dit suig, maar paar minute later weer naar, en as ek te veel lekkers suig kry ek nog 'n sooibrand ook as beloning!
Ons sal moontlik ons afspraak by die ginekeloog moet kanseleer, ek maak einde November klaar met my huidige werk, en die werk wat ek sou mee begin het net skielik deur die mat geval. Nou sit ek met 'n dillema... Kan nie R1400 bekostig vir die afspraak nie, maar wil soo bitter baie sien dat alles okay is met baba. Kan ek dalk 'n scan by 'n gewone dokter laat doen? Sal seker baie goedkoper wees as die ginekeloog. Ons gaan met 'n midwife werk deur die swangerskap, en as als goedgaan na Mtwana birth centre toe vir bevalling. Indien enige komplikasies maar deur staatshospitaal gaan
So ja dis my lang storie!
Ons het ook 2 honde, Jack Russells, en nog een wat by ons bly maar nie ons sin is nie. So 3 altesaam. Hulle slaap nie in die kamer nie, maar lê hier by ons in die aand voor hulle bed toe gaan. Dis soos family time almal op die bed so uur voor slaap tyd. Sal hulle ook vroegtydig aan al die reuke en dinge gewoond maak

Ons reun is deesdae baie geheg aan my - my man sê hy voel aan ek is swanger, ek weet nie so mooi nie!