more more!
MammaO! hoop die toets wys jou suiker is okay
Oor die geskenkie. Ek het nooit vir Christo gekoop nie, hy was van baba tyd af 'n pappa seuntjie, ML was en is nogsteeds sy alles. so die transformasie was baie maklik. ek het net een geval gehad waar hy sy boetie oor die kop geslaan het met sy bottel, maar dit was nie oor aandag nie. dink dit was meer eksperimenteer. gelukkig nie skade gehad nie. (hulle verskil 19maande)
Ons betrek die manne nou met die swangerskap en gesels gereeld met hulle oor die nuwe boetie wat kom. hulle is darem ook nou al heelwat ouer. Christo is amper 7 en Juandre wat 6 word in Okt. Ons kyk ook saam die 'in the womb' dvd, en wys vir hulle hoe boetie nou moet lyk, hoe groot hy nou min of meer moet wees en hoe swaar. hulle is baie opgewonde en kan nie wag nie.
wat ek graag sal wil doen is om vir Pappa en manne dalk 'n aand te stuur vir 'n manne aand 'n lekker uiteet aand met 'n bietjie speel in die arcade. of dalk bietjie ys skaats. ietsie wat vir hulle spesiaal gaan wees.
In die hospitaal het ons nie moeilikheid gehad nie. Albei Oupas en Oumas was daar en wanneer die eenlot faf oor boeta het die ander weer oor Christo gefaf. hy was nie moeilik daaroor nie. Ek kan wel onthou dat my ouers hom een keer gevat het en 'n klompie boekies gaan koop het (wat hy verwoes het) om mee te speel maar hy was meer geinteresseerd in die klompie mense en knoppies wat gedruk kon word...
ek het nie moeilikheid gehad met die twee toe boeta klein was nie, die geheim is net om by roetine te hou, Christo het steeds sy middagslapie gehad en ons het steeds met hom gewerk soos normaal. Juandre was baie makliker, en het maklik geslaap en maklik in roetine ingepas toe hy nou bietjie groter geword het. Toe hulle saam kleuterskool toe is was die roetine baie dieselfde so hulle het maklik daarby ingepas.
Ons het vandat hulle groter geword het 'n streng 8uur slaap tyd roetine begin toepas. ons lees Bybel en bid, dan is dit slaap tyd. nou gaan dit soms bietjie rowwer want nou le hulle en chat wanneer dit slaap tyd is en raak soms eers 10uur aan die slaap. sommige aande is hulle weer half 8 uit.
Maar die geheim bly by roetine.