heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 7 months ago #255153 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Vriendinne, ek het n vragie oor iets wat my fasineer en graag jul opinies daarvan he.

Wat dink jul oor die nuwe ding van placenta encapsulation?

Ek het dit verlede jaar op een van die 9maande mammas gesien wat sy dit gedoen het en begin nou so bietjie navorsing doen daaroor.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 7 months ago #255152 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Shame MammaO, hoop die stoele is darem gemaklik. My rug breek ook af deesdae, weet nie meer hoe om by die werk te sit nie, en as ons met die honde gaan stap raak my rug ook gou seer.

Ek het vandag so steek tipe pyn in my regtersy....so dowwe pyn, nie erg nie. Wonder of dit maar rek en strek pyne kan wees of wat....wil nie verniet oor iets kleins worry nie.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 7 months ago #255149 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ai toggie MammaO hulle vat vreeslik lank. STERKTE en nou gaan die mense seker nog lunch ook ...

Hoop hulle maak die wag die moeite werd!

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

11 years 7 months ago #255148 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek darm nou al 4de in die ry vir die scan :) Weet nie of dit die analomy een is nie, Irene... Hulle sê nie vir mens veel nie. Ek hoop net hul kan geslag bevestig :)

11 years 7 months ago #255145 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ekskuus Haffie, die first time mom nog baie dom, weet nie hoeveel van wat ons gaan gebruik nie. So gewoond alles hou net n maand dan moet mens weer koop.

3xmom- baie geluk met die goeie nuus. Dis darem great dat daai stres van mens se skouers af is. Weet hoe jy voel, dis glad nie lekker om so te worry nie. Wys net weer, net vertrou en alles sal uitwerk soos dit moet.

Ook se almal se pensies lyk net te pragtig. Ek voel al klaar soos n olifantjie en kan voel het ekstra gewig want kry rug pyne. Het gisteraand so bietjie op my treadmill begin loop, baie stadig. Nie regtig vir die oefening nie, meer vir die geirreteerde bene en bloedsomloop. Spatare is erg in my familie en het klaar tekens. Het heeltemal ophou oefen toe ons uitvind is swanger en kan voel al die spiere begin te hang. Was wel dood moeg na 12 min se stap sal vanaand mik vir 15min.

MO- baie sterkte met die scan vandag. Is nie lekker om so te wag nie, maar om kleintjie te kan sien is 100% die moeitewerd.

ML begin ook nou te dink dis dogtertjie, maar dis nog vrek moeilik om naampies gekies te kry, ek spot al gaan kleintjie piet pompies noem. Ek het al n hele lys van meisie name. Ondervind jul ook moeilik om afrikaans name te kies of is dit net ek?

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

11 years 7 months ago #255132 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
MammaO is dit die fetal anomaly scan wat jy laat doen?

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 7 months ago #255131 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Thanks Ilse!

Jip dit is 'n groot verligting. Ai jong! sterkte met daai kouse en belt. In Centurion is dit darem nog koelerig, maar gister was dit bloedig. ek glo dieselfde by julle daai kant. so die nattigheid is welkom ne :)