More julle. Ek het gister nou net kortliks gechat want ek was op my foon heeltyd...
Ek is ook nie een vir familiename nie, en die pressure was erg op my sou dit 'n seun wees, want ek is gereeld vertel my man en sy pa, en al die ander pa's voor hom het dieselfde naam wat generasies lank al saamkom. Ek moes mooi sê ek is jammer, maar 'n seun gaan nie daardie name hê nie. Eersterns, wil ek nie vir pa of seun roep, en altwee kom aangehardloop nie en tweedens, dis vir my bietjie unfair... Sê nou daar is 2 seuns en eerste een het pappa se naam, nou kom arme tweede een nou moet hy ook 'n spesiale familienaam kry wat ek iewers sal moet gaan uitkrap, en dit sal nog altyd nie so spesiaal soos PAPPA se naam wees nie... Nee wat ek spaar liewer enige hartseer/verwyte...
Ai, ek moet gaan vir daai horrible glucose tolerance toets

... My suiker was gister "borderline" (6.7), en hulle is bekommerd oor my BMI meer as 30 is... Hulle het afspraak geskeduleer vir Vydag, 6 Feb, maar ek het skoon vergeet ons is weg volgende week, so moet nou weer teruggaan om dit te verander...
Daar was gister 'n vrou by die hospitaal met gestational diabetes. Sy is maar 30 weke en hulle moet vandag keiser want haar baba weeg al 4.4kg! Eina, arme babatjie se longetjies mos nog nie reg nie... Ek gaan doen liewer daai horrible toets en kry dinge onder beheer vir babatjie se onthalwe. Sy doen so goed, ek wil haar onder geen onnodige druk sit nie...
Nou ja, ek babbel baie om op te maak vir gister se kort updates...

Hang in there almal, dis darm Donderdag vandag... More VRYDAG!