file Oktober mammies 2010

15 years 3 months ago #186188 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen ek kan glo dit was erg om uit te gaan vir honger hondekinders! Ek het al 'n studie van die joghurt gemaak. Lol! Ek en manlief is altwee ewe vol fiemies en koop net sekere soorte. Siestog, wonder wat is dit met Riley se ogies. Het sy nie bietjie wind in haar oe gekry nie? Gewoonlik is ontsteekte oe rooi en dan dra hulle mos so erg. Kyk maar wat maak sy met die oe, as sy baie vryf jeuk hulle dalk erg.

Anina 'n drukkie vir jou! Ek dink jou hele dag is sommer net deurmekaar en verkeerd om omdat jy moeg is en koud kry! Ons hoop dis 'n tand wat die ou boudjies so laat brand, dan kan jy met die goedkoper melk aangaan. Die bokmelk is darem vreeslik duur!

Protesteer julle kleingoed ook as mens hul gesiggies met 'n nat lap afvee? Mensig Mare kan vir jou 'n geveg opsit! Hy haat dit! Maak nie saak of dit warm of koud is nie!

Marsa, jy moet kom saam gesels! Ons hou van geselskap en hier is dit deesdae maar bietjie BAIE stil!

Carmen ons wil asseblief ook die fotos sien, veral die een met die ore!

Terloops, mens raak die koue tog in 'n mate gewoond. Dis vir julle wat in warmer wereld bly 'n redelike aanpassing om in die winter hier te wees. My ma se suster bly in Strand. Sy was verlede winter hier en kom die jaar weer. Verlede winter het ons so -8 in Klerksdorp gehad en dit was vir haar verskriklik! Ons winters beweeg weer terug na die koues wat ek as kind in Klerksdorp geken het. Maar dis steeds nie lekker om permanent met koue voete te loop nie! :blink:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #186183 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi Carmen, bly om te hoor jy is darem ook op hierdie koue daggie bedrywig. Kan nie wag vir jou fototjies van die mussies nie.

Christa, die homopaat het gese ek kan maar aanhou om my potions op my hande te sit. So ek plak sudocrem aan, so nou en dan bepanthen, ja, lag maar lekker maar boudjie room is vrek goed vir vel... dan sit ek nog aques room met tea tree oil in, colloidal silver room en 'n olie wat my ma vir my gegee het, ek dink dis Jojoba oil. Dit help alles so klein bietjie, maar niks werk regtig nie. Ek is bietjie moeg vir al die gesukkel, maar hopelik sal dit beter word.

Ek het nou omtrent heeltemal opgehou borsvoed. Claudia drink nog so een keer deur die nag aan my, maar vir die res is sy op die bottel. Ek kon net nie meer met alles cope nie...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #186180 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Anina, ek het ook al klaar my spagetti bolognaise geeet, dit was so lekker vanoggend, nou is dit klaar :)

Christa, jy het Helene vergeet, sy was by die see die week, grrrrr

En petro.... sy is seker net aan die gang soos altyd!!!

Weet jy Christa, wollies is vir my 'n vreeslike lelike dorp ( :P askies) maar dis altyd so droog en stofferig (lol is dit 'n woord). veral in die winter, die gras is so geel en die wind waai en dis net vrek koud daar! En die strate is so vol gate. Hie hie, shame ek is nou baie lelik met ou wollies :)

Carmen, wonder wat bring die gagga ogies aan. Shame hoop dit gaan gou weg. Partykeer is dit nogal moeilik om dit uit te kry veral as dit droog word.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #186165 by Hasie.
Christa, ek sal glad nie omgee as die rede vir die brandboude tande is nie. Dan kan ek tenminste aangaan met goedkoper melk... Maar op die oomblik is ek raadop. Ek dink ek is seker maar net bietjie af vandag omdat ek min geslaap het en so koud kry, so eks bietjie moedeloos. Ek het haar van vandag af net op pap sodat ek kan kyk of dit nie dalk iets is wat sy eet wat die boude brand nie.

Ja julle outjies wat so wegkruip, kom chat met ons! En Marsa, ek weet jy volg ons chats, kom nou vriendin, chat saam!

15 years 3 months ago #186163 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hier is ek!!!

Jeepers, dis baie koud daar by julle Christa!! Sjoe vanoggend toe ek opstaan toe was dit flippen koud, ek dink dit was -2, en toe moes ek nog buite gaan om vir die honde kos te gee :(

Anina, eina vir die gebarste hande, dit kilnk sommer baie seer!

Ek self verkies ook die yoghurt met stukkies in, maar ek koop maar whatever ek eerste raaksien!

Riley het nog nie brandboude gehad nie, maar ek smeer so nou en dan Bepanthen aan vir die wis en onwis, werk lekker vir my!

Riley se gums is ook nog nie geswel nie, dalk pop daar soos jy se Christa, net eweskielik tande uit! Want glo my, haar gums pla haar vreeslik en sy speog by die liters, maar die tanne bly sit!

Genugtig, Riley kry nou en dan bietjie "gooey" goetertjies in die oe, so bietjie geel goedjies wat ek net uitvee met soutwater. Maar vanoggend word die arme kind wakker met haar oe amper toe van die crusty goed wat amper haar oe aanmekaar laat vasplak! Het maar weer skoongemaak, die ogies is darem glad nie rooi nie :huh:

Gerne, ooo ek gaan verseker fototjies opsit van haar nuwe Beanies, veral daai een met die ore!! :woohoo:

15 years 3 months ago #186120 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Anina ek dink die tane kruip weg! Mare se tandvleise het nie regtig geswel nie. Die tande was net skielik daar. Bly daar is darem tekens van beterskap met die behandeling! So daar is nog 2 weke. Ek kry jou jammer met jou hande wat so bars! My vel kraak al om die boonste kneukels van al die werk in die water en die honderde keer se hande was. Dit brand soos vuur. Ek wil kyk of ek nie Nivea se spesiale handeroom kan opspoor nie. Kan jy net die homeopaat se produkte gebruik, of mag jy byvoorbeeld iets soos melksalf (die wat aan koeie se uiers gesmeer word om te melk) aansmeer vir die droogheid? En al die chemikalie wat in ons kraanwater gegooi word help GLAD NIE om jou vel gesond te hou nie. Soms kan ek die chloor in ons water ruik! :blink:

Aag moeder Gerne! Ek kan net sien hoe speel die tweetjies daar! Henko geniet dit natuurlik gate uit as Ruben so snak na sy asem van pret! Dink hoe lekker gaan dit wees as Ruben kan rondbeweeg en hy jaag vir Henko! :woohoo:

Dis nog steeds platteland hier in Wolmaransstad! Hier is darem nou 'n OK Foods, Spar en Shoprite vir kruideniersware, maar dis baie donker daar binne aan die einde van die maand! Ons was Vrydag aand hier by die Hervormde kerk se basaar en daar kan mens sien dis nog platteland. Almal ken almal en word gegroet met die hand. Dit was lekker!

Melodyyyyyyyyyy!!!!! Waar is jy? :huh:

Janiiiiiiiine!!!!! Waar is jy? :dry:

Ralmarie los nou bietjie jou nuwe druk masjien en kom gesels bietjie! ;)

Annalize, wat het van jou geword? :blink:

Nelitha waar is jy? :unsure:

Sarah, please come and say hello! :silly:

Elise ons mis jou nog steeds! :S

Het ek iemand vergeet? :huh:

Waar is Carmen vandag? Hoop nie jy is nog steeds so wild besig by die werk nie! :blink:

15 years 3 months ago #186118 by Hasie.
Ek kan glo jou vingers is te koud om te hekel. Dis vrek koud!!! Ek vries hier in my klas. Ek wens ek was in die bed, met die elektriese kombers aan, saam met my man en my kinders. Ek wil huis toe gaan!!!

Carmen, ek glo ook aan volroom vir kinders.
Christa, ek hou weer van smooth yoghurt, ek haat stukkies in die yoghurt. Maar ek koop vir Stefan die met stukkies in want ek wil nie he hy moet my fiemies ontwikkel nie.

Ek het gisteraand sop gemaak en van die oorskiet skool toe gebring, maar ek het dit nou klaar geeet, nou moet ek seker maar tee drink om warm te bly. Eks bly ek bly nie waar jy bly nie Christa!