More julle
Gerne, hehe, dis nie el wat daar wegkruip nie, dis my man! Ek is mos nie vreeslik lief vir foto's nie.
Julle is sooo reg, Riley begin al hoe meer soos my man lyk, julle die neusie die alles!
Ag en daar tref die siekte my toe weer Vrydag! Vrydag by die werk, begin my ore so pyn, dit voel asof hulle wil bars en my kop i dik ens. ens.
Ek is toe maar dr. toe en het 'n sak vol medisyne gekry en antibiotika.
My ore was so ontsteek sy het gese die oordromme het sommer so gebult, hulle kan actually bars

, wel dit het so gevoel!!
Daar moes ek nou maar my hele kamp verjaarsdag ding by Warmbad kanselleer, en ek was heel naweek in die huis meestal onder 'n duvet.
Voel al tonne beter, maar ek het maar besluit om vandag nog by die huis te bly, al werk ek hier op my laptop en antwoord emails.
Julle, ekke voel lekker sleg vanoggend
al weet ons van beter, los ek Riley vir 5 min op die bed vanoggend om kombuis toe te gaan. Stupid ek weet!! Maar sy het vas geslaap!! Maar natuurlik ghoor ek 'n gil en daar het sy alweer van die bed afgeval!! Sy is baie minder as ons gepla, sy het so minuut gehuil en toe lag sy weer, MAAR, sy het die vel op haar neus afgeval...carpetburn...
Shame, so rou neusie maar vol Sudocrem gesmeer, aai, laat ek my arme kind sulke letsels gee!
Riley het gister alleen getsaan vir so 10 sekondes!! Dis vrek snaaks hoe hulle probeer balanseer, die beentjies is maar wankelrig!!
Hier is nog 'n bad kiekie: