file Oktober mammies 2010

15 years 3 months ago #185939 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ek vat dit net so.... elke liewe mamma maak haar kind anders groot, so almal gaan nie altyd saam stem met wat ek doen nie... maar basta hulle - regtig. Elke persoon is geregtig op hul eie menings en kan dit met plesier gelig word maar dis jou keuse of jy dit wil opneem of net ignoreer.

So dis eintlik maklik.... as ek iets se wat jou regtig nie aanstaan nie, kyk net verby dit :laugh:

Elise, ons mis jou en jy moet nie dinge persoonlik opneem nie - onthou ons almal tik vinniger as wat ons dink en besef dan eers na die tyd dat ons dalk dit anders kon se of so.

(ek het ook al baie sleg gevoel oor goed wat ek gese het) :huh:

En almal probeer maar net altyd raad uitgee, bedoel nie iets anders daarby nie!!!

Christa, Helene het vir my gese sy puree die rou beet maar ek het mos nou die masjiene nie so ek het die beet sag gekook, velletjie afgetrek, bietjie opgesny en terug gegooi. appels geskil half gesny en ingegooi (sonder pitte natuurlik :) ) en toe alles gemash. die beet mash so bietjie moeiliker en is daar redelik stukke maar hy eet dit!
En as jy wil meng dit met yogurt, dan eet hul nog makliker!!!

Carmen, ek lag lekker vir Riley. sy gaan 'n baie sterk persoonlikheid he! Sy lyk ook sommer soos 'n lekker stoutgat hoor :) cuty pie.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #185936 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle! Is darem nie missing nie, net vrek besig! En dis bitter koud!

Ag julle kiddies is te pragtig! Ek is mal oor al die fotos!

Petro Xander is soooooo cutie! Sy haartjies groei lekker vinnig! Mare het net sulke lang sliertjies, maar dis nog maar yl! :P

Gerne deel bietjie die bloeiende appels resep asseblief! Hoop jy het lekker met die kids gespeel gister! Ag ou Ruben moenie nou siek word nie!

Anina jou kleingoed is pragtig! Hulle trek darem baie op mekaar! Ag ek wens ek kon nog in die bad swem! Ek kan net sien hoe swem Stefan met sy twee wit boudjies in die lug daar in die bad rond! So oulik! Ek het vermoed Elise het die sout storie persoonlik gevat, die dat sy weg is. Moet dit asseblief nie ook persoonlik opneem nie, ek dink sy het gedink sy word gekritiseer en eintlik was dit goed bedoel.

Elise ons mis regtig jou gesels. Onthou soms se mense dinge vir jou sonder om dit persoonlik te bedoel of om jou te wil seermaak, en dan word dit glad nie so bedoel nie. Ek het laas jaar vir Helene so vreeslik om verskoning gevra oor my opmerking nadat sy 'n hele pizza ge-eet het. Sy het haar simpel gelag en vir my gese sy het net gewonder of sy dan die enigste een is wat 'n hele pizza sal eet.

So dames ons ken mekaar nou al redelik goed en behoort te weet dat ons soms goed kwyt raak wat iemand mag omkrap, maar ek dink nie dit word ooit so bedoel nie. Ek meen, as jy nie saamstem nie, se dan so. Moet asseblief nie kwaad word en weg raak nie, want ons gaan jou regtig mis! En ek is nog steeds mal oor julle almal en mis die gesels wanneer dit so erg dol gaan!

Carmen Riley is 'n regte klein patroon! Ek is mal oor die foto wat sy so mik vir die prop! Daai hele gesiggie se "Mamma kan my nie vang nie!" of "En as ek dit doen, wat gaan Mamma dan maak?" Sy is so cute! Lag te lekker vir die geboelie! LOL! Sy is dan so klein, sy moet mos veg vir 'n plek! ;)

Ons is ook mal oor badtyd! Mare se ou loopneusie is darem weer reg! Verder gaan dit goed met ons!

Moet eers weer gaan! Gesels weer more!

Lekker aand!

15 years 3 months ago #185891 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Dankie Carmen, ek voel maar goor as sulke goed gebeur.

Riley is lekker parmantig. Too clever!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #185884 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Anina, shame :(

Nee kyk, ons almal ken en verstaan jou al, jy weet meer as enige van ons oor meeste babagoed en kossies en siektes en dinge, en miskien was dit net bietjie te veel vir Elise. Elise is 'n baie sagte mens dink ek en en baie sensitief en mens moet dit ook onthou.

Jy is verseker 'n persoon met 'n baie sterk opinie, ek gaan nie vir jou jok nie, maar ek ken jou so en aanvaar jou so en like jou nogsteeds baie :P

So ek dink nie jy het iets verkeerd gedoen nie :kiss:

Moenie worry nie, ek sal vir jou baie gou se as ek nie saamstem of offended voel! :laugh:

Darem het julle nou daaroor gepraat :kiss:

Hier is madam R wat duidelik my tart om daai prop uit te trek :)
Attachments:

15 years 3 months ago #185878 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Lag ek nou lekker vir Riley wat die beskermers afsuig!!! Sy is 'n regte rabbedoe!

Ons meubels is hout, met sulke uitsteek punte, maar die punte is nie skerp nie, net vrek hard... ek weet nie mooi hoe sy haar oog daarteen geslaan het nie, maar dit was baie seer.

Julle ek voel nou baie sleg. Ek het met Elise op fb gechat en gese ons mis haar hier. Toe se sy sy wil nie meer hier chat nie. En op die ou end kom dit uit dat ek haar laat sleg voel het omdat ek gese het sout is sleg vir babas en daai stukkie gepost het van wat dit kan veroorsaak. Sy voel ek het haar in die gesig gevat. Ek is jammer as iemand dinge wat ek se in so 'n lig opneem, dit was glad nie my bedoeling nie. Asb laat my weet as julle voel ek vat dinge te ver. Ek sal eerder back off as om verhoudings hier te versuur.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #185869 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Hehe Petro, Xander is pragtig en hy het meer hare as Riley moenie worry nie!! Sy het nou ook actually begin weer hare uitgroei, hare het mos alles uitgeval, en dis nou so ligte goue blond kleur! Maar nogsteeds nie bos hare nie, glo my!

Gerne, lol, ja nee Riley is maar petit! Sy moes iets van my ma geerf het wat so klien en petit is, want sy het verseker nisk van dit by my of my man gekry nie, ons is albei stewig geplant :laugh:

Anina, ag die badtyd is darem soveel pret!!

Riley raak nou so opgewonde as ons die water intap! Het lekker vir haar gelag, sy kruip en le in die bad en sit en staan en rol in die bad.

Toe ek weer kyk toe le sy op haar maag met net haar neus en oe wat uisteek bo die water :woohoo:

En sy wil heeltyd die badprop uitrek, ooo en sy weet verseker sy moenie....

Sal die fototjie laai, julle het dit seker op Facebook gesien!

Toe ek vir Riley aflaai vaoggend toe vertel die juffrou my nou eers die storie:

Riley is mos amper die "kleinste" grootse baba in die klas, want so klein as wat sy is, so is sy nou die enigste enetjie wat speel en kan staan, maw sy is 'n klein rowwe jack!!

Toe sy weer sien, toe het Riley 'n ratel in die hand en slaan 2 van die kinders op die kop :blush: maar die juffrou het darem lekker gelag vir my klien boelie! My man natuurlik se sommer "ja my kind, as hulle nie wil luister nie, moet hulle voel". :blush:

Riley is nou op die stadium waar sy alles hard vat, as sy aan jou gesig vat, dan maak sy seer, want sy vat en knyp met mening, asof sy wil kyk hoe hard kan sy vat. as sy iets optel dan druk sy dit iest vreesliks, seker maar net 'n fase??

Anina, die perdry helmet is te oulik! En eina vir daai blou oog!

Ons het juis nou van daai goeters aangeplak wat op die hoeke van die glas tv blad gaan, maar madam Riley het uitgefigure hoe om lank genoeg daaraan te suig dan trek sy dit af en eet dit verder....

15 years 3 months ago #185859 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
o ja anina, dis waar, nou... pas ek net net in die bad :)

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: