Goeie more!!! DIS VRYDAG!!!!!!!!!!!
Elise, ek is ook maar bietjie meer reserved met kossies as jy. Met ons familie geskiedenis van allergiee kan ek nie anders nie. Stefan het reeds ekseem agv 'n allergie en die dokters en nou die homopaat se dis omdat ek vir hom te vroeg begin vaste kos gee het. So ek het reeds een kind opgevoeter met eetgewoontes. En dit terwyl ek regtig versigtig was.
Ek dink nie jy verstaan hoe 'n groot waagstuk dit vir my is om vir Claudia NAN te gee nie. En dis melk wat gemaak is vir babas... So ek draai maar bietjie remme aan as dit by allergene kom.
So sal ek byvoorbeeld vir Claudia eier gee as sy 8 maande oud is, voor sy vir die 9 maande ent moet gaan. Suiwel kry sy nou so bietjie deur die NAN in, en ek hoop en bid dat dit haar nie affekteer nie. En gluten moet ek weghou tot sy 2 jaar oud is, anders kan sy makliker Celiacs disease ontwikkel.
Ek wil ook net noem, oor sout, dit gaan nie oor gewoond wees daaraan nie, kinders onder 1 se niere kan nie die Natrium in sout verwerk nie. Dit beteken dat daai sout agterbly in hul lyfies en nie uitgeskei word nie. Dit kan baie probleme veroorsaak onderandere ernstige dihidrasie, 'n chemiese wanbalans in die bloed wat 'n ernstige langtermyn effek op die hart kan he, en die niere kan selfs ingee. So dis waarom mens baie versigtig moet wees met sout veral voor die kind een jaar oud is, maar eintlik tot op 3 jaar.
Melody, sterkte met Kayla se spoeg probleem, dit sal my mal maak. Ek hoop regtig sy ontgroei dit vinnig. Geniet jou chick flieks die naweek, miskien moet jy vir Eddie se om vir Kayla op te pas sodat jy tyd het om te sit en fliek kyk.
Christa, hoop Mare is beter vandag! Ek het jou dreamfeed raad gevolg gisteraand, so 11 uur vir haar 'n dreamfeed gegee in haar kot terwyl sy slaap, en sy het die hele bottel opgesuip! Toe slaap sy baie beter. So ek dink dit sal nou maar roetine word by ons.
Lekker Vrydag almal! Ek hoop hierdie post gaan deur, ek skryf al vir 'n halfuur lank daaraan so tussen klasse deur.