More more!
Goeie blikemmer, maar julle het gesels!!!!
Ek het nou baie vlugtig gescan deur al die bladsye chats wat ek gemis het!!
Elise, jip Riley het ook nog nie tanne nie, die arme ding drool net liters spoeg en vreet alles wat sy sien met mening!!
Jislaaik, julle almal is al fancy met al die kosse...Riley doen pap in die oggend, groente in die middag, sover butternut, soet patats, boontjies en wortels en patats gemeng, en dis omtrent sover dit.
Dan eet sy in die aand vrugte, sover nog net appels en pere.
Dan gee ek haar hier en daar 'n fling om te eet of 'n zoo koekie of 'n klein stukkie chmp, dis meer ;n gebytery vir die gums as eet
Riley slaap die laaste 2 aande in ons bed, sy is vreeslik onrustig gewees voor dit. Ek wil ook weet van die konmberse, want ek dink nou weer sy kry koud in haar kamer??
Julle, Riley is iets vreesliks bedrywig!
Ek sukkel om haar alleen aan te trek. Sy gee my nie 'n kans om eers haar doek aan te trek nie, dan is sy kierts regop, kaal boude en al. Sy skree kliphard as ek haar nie laat regop staan nie, sy weier om te le. Al hoe ke haar kan aantrek is as sy sit of as sy staan, nou probeer dit bietjie....
Jong julle, ek het verseker 'n happy kind met een ernstige wil van haar eie....

Sy raak vreeslik frustreerd met goed partykeer dan druk sy sommer so op haar gesiggie

en moenie vir een oomblik haar iets maak doen wat sy nie wil nie, dan raak sy baie ongelukkig
Ag maar verder is sy maklik, sy eet net wat jy haar gee, no problems. Sy raak nou so opgewonde in die oggende as ek haar by die kleuterskool uit die kar haal, dis asof sy weet sy gaan nou met maaitjies speel.