file Oktober mammies 2010

15 years 5 months ago #177686 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Nog n foto
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #177685 by Dragonfly
Kayla wys die perd wie is baas.
Attachments:

15 years 5 months ago #177683 by Dragonfly
Nee Christa ek wil nie nou al ouer word nie-lol verjaar eers 15 October. Dankie in elkgeval vir die goeie wense.

Kayla word ook die laaste paar aande wakker-dan is sy honger...sy wil nie my kos eet wat ek self maak nie so vannaand het sy maar weer purity gekry. Ek het al vir haar n paar keur vinger kossies geoffer en sy is mal daaroor maar verstuk sover elke keur...sal seker stadig daarbei uitkom.

Shoe Carmen maar Riley is so oulik klein.

Gerne, ek kannie wag vir my mussies dan kan kayla ook vir jou help adverteur.

Anina sterkte vir die pos en lekker stap.

Ekt 2 sakkie pakkies by Elaine bestel -sal seker Sat kry, sal fotos neem en julle wys.

Sarah-i think its awesome that Skye eats finger foods all by her self-and its too cute that she wiggles were she wants to go-kayla not mobile yet, and I know I'm going to have to eat my words but I can't wait...

Vir almal wat weg gaan die naweek, wees veilig en geniet dit...

Vir almal wat tuis bly-relax and enjoy...

15 years 5 months ago #177612 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
hi julle

Geniet die stap Anina, en kom in een stuk daaruit asb! :laugh:

Ag julle, ekke sal vir my maar bietjie Advil Cs ens. kry.

Ons het vanaand 'n properse girl's night out aan, ek kan nie onthou wanneer laas het ek lekker saam my vriendinne gekuier nie, en ek gaan dit nie mis nie, siek of te not! Die rooiwyntjies sal darem die keelseer verdoof :laugh:

Julle almal moet 'n vreeslike geseende Paasnaweek he, julle moet almal lekke eet, gesellig wees en die tyd saam julle families spandeer.

My man staan darem net 2 dae af die langnaweek om saam met sy sklempie, haar naam is Zwartkop Gholfbaan, tyd te spandeer. ;)

Ons gaan net rustig by die huis wees andersins!

xxx

15 years 5 months ago #177590 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Melody jy moet lekker verjaar Sondag! (onthou ek nou die datum reg? :blush: ) As jy dan nou nie Sondag verjaar nie, geniet maar in elk geval die dag! En as jy verjaar hoop ek jy word heerlik bederf! ;)

15 years 5 months ago #177586 by Kwaaitjie
Anina hoop die weer hou dat jy nie koud kry met die troue nie! En geniet die stap (of moet ek eerder se "klim")! Klink of jy vreeslik uitsien daarna! Onthou om fotos te neem en te kom wys! Die Drakensberge is darem pragtig!

15 years 5 months ago #177573 by Kwaaitjie
Hi julle! Hierdie naweek kon nie een dag te gou aangebreek het nie! Ek en Mare het bietjie min geslaap die afgelope week. Sy no 8 tissue salts was op en ek het vergeet om te koop, toe keil die maagkrampies hom op in die nag! Toe jaag ons gister terug Klerksdorp toe om betyds by Checkers te wees. Ek het hom sommer dubbel dosisse gegee, en toe slaap ons sommer weer deur! :woohoo: Is so dankbaar vir die slaap!

Sarah Skye is beautiful! Love the photos on fb! She eats good! I want to try give Mare some food in his hands this weekend to see what happens. I also want to start with some chicken in his diet this weekend.

Carmen kry vir jou Orochlor keelspuit. Dis anti-inflamatories en verdoof plaaslik! So seer keel is aaklig! Hoop jy voel vinng beter! drink jy iets vir die sinus? Wat van Sinumax of selfs Advil CS? Jy is beslis 'n puik advertensie vir Gerne se Fairy Heads! You go girl!

Anina ek kan my net indink hoe Claudia onder al wat stoel is vassit en dan dink sy sy is die katjie van die baan! Baie be-indruk met haarself oor sy so lekker mobile is! :laugh: Jule gaan ook mos weg! Veilig ry en geniet dit gate uit! Al enige teken van waterpokkies, of dink jy die kids het dit vrygespring?

Mare se dag-ouma is in die hospitaal. Sy het 'n lek-hart en is nie so lekker op die oomblik nie. Hulle gaan nou allerhande toetse en goed doen. Hoop maar sy is okay! Sy kyk so mooi na ons ou seuntjie!

Ek hoop julle gaan almal 'n heerlike en geseende paasnaweek he! Die reisigers moet veilig ry! :P