file Oktober mammies 2010

15 years 4 months ago #178546 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello...dis naweek-wat n dol week. Met die feit dat n klomp mense verlof gevat het moes die dommes wat agter gebly het harder gewerk het...so ek se met n groot verligting-dis naweek.

Carmen jys nie alleen nie-ek het ook nie die Royal wedding gekyk nie.

Dankie vir die foto Christa-dis darm maar wraGgies n mooi rok-regte fee verhaal.
Shoe maar die geyeser stelsel is duur, ek het nie geweet dis so duur nie.

Anina,alla wereld...baie bly julle is veilig-jy was seker baie bly om die eind merk te gesien het.

Gerne,ek stem sAm met jou 10 min stap-ha-ha...ek hou van stap maar dae aan een gaan ook nie vir my werk nie.

Kyk hoe exited was kayla in die slaap pakie wat Elaine gemaak het-ekt een bestel wat redelik groot is so die moue is lank-sy raak exited en skut haar armpies woes rond
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 4 months ago #178515 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
hi askies ek was ook heeldag op die wedding :) Op die net gekyk want ja, ons het ook nie tvs by ons nie. dit was so pragtig en nou net toe hul op die balkon was, sommer 2 keer gesoen, te cute. maar ek gaan dit vanaand sommer alles weer kyk!

my man werk die hele naweek en vanaand laat, ek is nie lus om alleen by die huis te wees nie :(

ag ek hoop julle het almal 'n baie lekker nawekie hoor! en vakansiedag maandag.

lovies

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 4 months ago #178494 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen ek hoop dit werk. Hier is haar rok.

Attachments:

15 years 4 months ago #178490 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Genade maar dit is 'n duur storie, maar ja op die ou einde gaan dit mens baie spaar!

Ag almal sit en kyk die Royal wedding behalwe ek..... :(

Gaan nounou huis toe en dan het ek alles gemis!

Anyway, julle moet almal 'n heerlike langnaweek he!!

Baai

15 years 4 months ago #178487 by Kwaaitjie
Dit lyk my niemand is lus vir chat nie. Lekker naweek!

15 years 5 months ago #178340 by Kwaaitjie
Sjoe Anina! Amper ontaard jul avontuur in 'n nagmerrie! Baie bly julle is darem veilig tuis, al is dit nou nie heeltemal in een stuk nie! Dalk moet jy maar dat die dokter kyk dat alles reg is met jou knie. Onthou jou knie moet nog sowat 50 jaar jou lyf ronddra. Dis darem swak kommunikasie van die mountain club se kant af! Dis mos lewensgevaarlik! O ja, ek het vergeet, mens se lewe is mos nie veel werd in die ou landjie van ons nie. :blink:

Bly die kids het die waterpokkies geskip! Sou nie lekker wees om met jou seer lyf nog twee kleingoed ook te versorg nie! Dankie tog vir klein genadetjies!

Manlief het aanvanklik na die Solarhart sisteem gekyk. Dis klaarblyklik die "rolce royce" van die goed, maar dis bietjie DUUR! Ons praat van sowat R 38000 (ja jy het reg gelees agt en dertigduisend rand) minus die Eskom rebate wat op die spesifieke sisteem R 12000 is. Dus R26 000. Die rebate word bereken volgens die effektiewe besparing wat die tipe sisteem gaan gee, so elke sisteem verskil. Ironie is, die rebate verlaag op die 1ste Mei. So ons moet more besluit en koop. Maar die goedkoopste sisteem wat nie "scrap" is nie, is sowat R 18 000. En dan is die rebate daarop in die omgewing van R 4000. Die Solarhart het glo 'n bespraing van 50%, dus is dit baie goed. Die Switsers vervaardigde sisteme is die beste. Die Solarhart word in Australie gemaak. Ek sal jou later laat weet wat ons ingesit het en dan sommer enige inligting wat ek het e-mail. Piet het omtrent huiswerk gedoen oor die goed, hy dreig nou al 2 jaar om so sisteem in te sit, maar wou dit ook nie onnodig doen nie. Nou is ons geforseerd! Ons probeer ook so groen as moontlik leef. Bespaar om elke hoek en draai waar ons kan. En met die dat krag nou so buitensporig duur word, het mens geen ander keuse nie! :huh:

Van vroeg uitglip is daar ongelukkig geen sprake nie! Ek moet vir Piet wag en hy gaan eers so 16:30 (huistoegaantyd) hier wees, so ja . . . .

15 years 5 months ago #178339 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
hi

Genugtig Anina, maar dit klink asof julle 'n heavy rowwe stap agter die rug gehad het :dry: :blink: Bly julle is darem in een stuk weer terug! Letterlik!

Dit sal lekker wees om foto's te kyk!

Shmae Christa, 'n geyser wat oppak is nou maar net nie 'n lekker ding nie! Maar ek glo ook die solar ding kan baie spaar in die lang duur! Dit kos oorspronklik baie geld maar dan spaar dit mens baie later. Ons huur ook net so dis nie iets wat ons nou sal oorweeg nie.

Gerne, hoe oulik is meneer nie met daai chocolate gesiggie nie!! Te cute!