Hi julle
Ja nee my man is ook nie vreeslik romanties nie, maar hierdie keer is hy die een wat MY herinner het aan Moedersdag en gese het ons moet iets doen
Riley eet baie goed op die oomblik, sy drink so 3 na 4 bottels in 24 uur en dan doen sy pap in die oggend, groente in die middag en vrugte laat middag/aand.
Gerne, sy doen goed in haar eie kamer, maar ons sit nogsteeds met hierdei unusual ding wat sy doen
Ons it haar in haar kot en dan slaap sy vas soos 'n klip, en dan erens, gewonlik hier by so 12:00-13:00 dan begin sy vreeslik huil, dan gee ek bietjie bottel, maar sy wil dit gewoonlik nie he nie. Dan gee ons dummy of sus haar net bietjie, alles terwyl sy vas slaap
Dan gaan klim ons weer in die bed en dan so 2 ure later, dieslefde storie en so gaan ons aan. Partykeer huil sy so erg, dan maak ons haar wakker, dan is sy so gelukkig en smile en alles, asof sy van niks weet nie...
Sy is aan die gang julle, trek nou haar pienk stoeltjie teen aan die tv kanbinet en dan klim sy bo op die stoeltjie.
Is ook nou mal daaroor om alles wat sy bo op iets kry, af te trek, soos die remotes.
Het Supernanny nog net een keer gekyk, sal probeer om dit bietjie meer te kyk!
Hou duim vas julle, ons huur mos nou al vir 10 jaar lank, en nou gaan ons actually miskien probeer om te koop. Maar dis %&($ duur hier in Centurion, ek weet nie eintlik hoe mens dit kan bekostig nie...maar ons sal moet een of ander tyd probeer.
Ek hoop so die bak gee ons 100% lening, aangesien ons 1st time homebuyers is, want ons kan nie anders nie, het nie 20% deposito of watookal nie