file Oktober mammies 2010

15 years 5 months ago #177349 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Sarah, i think its great. she is not going to be fussy with lumpy food and will be eating on her own very early (which she actually is doing now :) )
Your doing a great job!

i used those plastic bibs with the thing at the bottom that catshes the food. it works great and H still uses it as he sometimes spills his food. so no food on the clothes.

ek moet se, meeste van wat Rubentjie eet kom ook in sy magie, dis net die koekie waarmee hy erg gemors het!

Ek moet ook nog vir ruben 'n 6mnde afspraak maak, maar dis darem eers oor 'n week en half.

anina, kan glo dat sy jou besig hou ne. ek sit en dink net gister hoe dankbaar ek is dat R nog nie mobile is nie. ek is nou te vrek besig om agter hom aan te hol LOL (sies mamma)

julle moet almal 'n lekker aandjie he. ek het gou lunch vir die kids mandjies gemaak vir hul easter eggs. ons moet Saterdag elke gesin 'n vertoningtjie hou vir die kids vir paasnaweek, gaan dan vir hulle vertel waaroor dit gaan en dan die beste deel... hulle gaan eiers soek tussen die bosse :) sien so uit na als. Henko se eerste wildtuin trip (oe en daai kind vrek oor 'n leeu en koei, hoop maar hy kry altwee gesien - en hopelik eet die een nie die ander een nie ;)

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #177318 by Sarah
Replied by Sarah on topic Re: Oktober mammies 2010
gerne wrote:

ek het gesien skye kry sommer ENIGE ding! sulke groot stukke butternut, heel baby marrows, gemmer koekies, spanspek, waartlemoen :)

so nadat ek gesien het hy is so oulik toe wil ek net alles in sy hand stop LOL Hy het sy gate uit geniet aan 'n vrugte stafie en dit lekker gebyt en gesuig (maar ja, dis bietjie 'n gemors spul!) 'n hele koekie op geeet!

Christa, die gemors is wat dit so lekker maak mamma!!! dit is darem die snaaks van kinders, sal verby 'n speelding loop om iewers lekkerder met iets morserigs te speel!
Al wat sleg is (dit met henko ook gesien), hulle is nou op 'n lekker eksperimenteer stadium... en nou is dit winter :( so die klere word vuil en nat. in die somer kan jy hulle net kaal bolyf laat sit en chauw!

I had 10 mins when everyone was sleeping so I come here and I see everyone is talking about my little monkey lol!! Anina is right we're following Baby Led Weaning www.babyledweaning.com/ , but purely because 1) Skye will not eat nicely off a spoon and 2) with 2 toddlers around all she wants is their food and 3) I don't actually have the time to cook, puree and freeze baby food for her!

Skye eats SO nicely on her own. 80% of what goes into her mouth she swallows (and I know because I can see a difference in her nappy!) Today for lunch she had blueberries and chicken. Amazing how she managed to pick up the tiny blueberries and pop them into her mouth and then when she popped them and tasted them her face was so funny!

Yes, its a big mess, but I roll up Skye's sleeves and put on a big bib and most of the mess is caught. I want to get one of those sleeved bibs for her. She LOVES food but if I try and put it on a spoon for her and feed her she grabs at the spoon to feed herself or hits it away so it actually makes more mess!

She still has no teeth but manages to chew through all sorts of things (she hurts me if she bites when I'm nursing or if she bites on my finger so her gums are quite hard)

Skye had her 3rd set of vaccinations last week. She is now 7kg. Not yet crawling but gets into the crawling position. I think she just prefers rolling and wriggling because she can move around quite fast that way. I 'lost' her the other day. I put her on the lounge carpet whilst I changed a toddler nappy and when I turned around I couldn't see her. Eventually found her under the dining room table looking quite pleased with herself!!!

sarahashwell.weebly.com

Professional Nanny, Qualified Teacher, Post Natal Doula and Mommy (Oct 2010)

15 years 5 months ago #177290 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Gerne, Sarah volg die baby led weaning program. Dis nogal interessant, ek het dit ook oorweeg, maar dis makliker om net kos te voer en seker te maak baba kry iets in die maag as om hulle self te laat eet. So op die stadium volg ek nog die normale puree kos roete... Sal so nou en dan vir haar 'n appelskyfie gee om aan te suig, sy geniet dit verskriklik.

Hierdie kruipery is hectic! Claudia kruip flippen orals af en sy is so klein, sy pas onder omtrent alles in. Ek kan haar nie in die woonkamer contain deur die stoele om die mat te skuif nie, want sy klouter onder deur!! En dan sit sy gewoonlik vas onder die stoel...

Ek moet seker bietjie vir Claudia 'n 6 maande afspraak maak by 'n pediater. Sy was nooit vir die 6 weke ding nie, so miskien moet ek haar maar bietjie vat vir 'n general check up.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #177262 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ek het gesien skye kry sommer ENIGE ding! sulke groot stukke butternut, heel baby marrows, gemmer koekies, spanspek, waartlemoen :)

so nadat ek gesien het hy is so oulik toe wil ek net alles in sy hand stop LOL Hy het sy gate uit geniet aan 'n vrugte stafie en dit lekker gebyt en gesuig (maar ja, dis bietjie 'n gemors spul!) 'n hele koekie op geeet!

Carmen, Riley is so klein en fyntjies. sy is te pragtig. Bly sy is mooi gesond.
btw, het sy haar hoedjie aangehad by die hospitaal??? 'n vrou het my gebel van unitas af :lol:

Anina ek glo die regte ding sal gebeur. baie sterkte hoor.

Christa, die gemors is wat dit so lekker maak mamma!!! dit is darem die snaaks van kinders, sal verby 'n speelding loop om iewers lekkerder met iets morserigs te speel!
Al wat sleg is (dit met henko ook gesien), hulle is nou op 'n lekker eksperimenteer stadium... en nou is dit winter :( so die klere word vuil en nat. in die somer kan jy hulle net kaal bolyf laat sit en chauw!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 5 months ago #177224 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Anina, aai ek is jammer om te hoor van die skool se vooruitsigte :( Kom ons hou duim vas hierdie is dalk die geleentheid waarvoor jy gewag het!

Petro, Xander is te kostelik, en hy lyk al hoe meer soos jou man vir my!!

Gerne, ek is bietjie agter julle met die eet...Riley drink 4 bottels nelk in 24 uur en dan eet sy pap in die oggend en groente in die middag, maar dis maar dit. En die groente is op hierdie stadium butternut. Gaan oor so 'n week met vrugte begin, maar nog niks dinge van self iets eet nie?? En sommer lekker McD's, ek is nou sommer self honger! :laugh:

Riley was vanoggend vir haar 6 maande pediater afspraak. Het goed gegaan, sy was glad nie haapy toe hy haar ondersoek nie, want ek dink dit was baie koud en hulle trek mos die kleertjies uit en daai koue stetoskoop was sy hoegenaamd nie mee impressed nie.

Ek het vergeet om te vra hoeveel hoe lank sy nou is, maar sy weeg nou 6.4 kg :woohoo:

Hy is heeltemal happy met haar, haar gewig is in lyn met haar lengte, sy is geneties maar net 'n klein babanjie! Sy is nou maar eens net 'n liggewig.

Het haar tanne gecheck, hulle is nog nie by uitkom tyd nie, hy skat nog so maand of 2 voor die eerste een sy verskyning maak, so ek hou julle op hoogte, al julle mamma's wie se kinders al tande het, en Kayla het al 2! :laugh:

Die sinus hoofpyne slaat my alweer en ek voel my sinusse raak nou weer lastig :angry:

My vriendin se seuntjie Marc is vandag 2 , so ons gaan vanaand bietjie daar kuier, en ek moet nog 'n geskenk koop!

Ok, loer later weer in!

15 years 5 months ago #177220 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek bly net waar ek is Christa. Hulle head office is in die Kaap, maar hulle het reeds 'n tak hier en wil dit uitbrei. Dis waar ek inkom. En klink my as ek hard werk, sal ek dit aan die begin deeltyds kan doen, sodat ek aanbly by die skool totdat ek daai van die grond af het. Dis nou as ek nie geretrench word nie...

Hulle kan maklik besluit om nie wetenskap aan te bied nie, daar is net 3 kids bo gr 9 wat dit vat. So dit maak glad nie finansieel sin om dit aan te bied nie. Behalwe as jy 'n onnie het wat ander goed aanbied en toevallig wetenskap ook kan gee.

SAT is die Amerikaanse skolastiese aanleg toetse. In die VSA skryf alle kinders die toetse om toelating tot universiteite te verkry. Dis omtrent op ons graad 11 wiskunde vlak (SA se wisk onderwys is op 'n baie hoe standaard). Die toets toets meestal wiskunde en engelse vermoeens. Dan besluit hulle na aanleiding van jou uitslae of jy aanvaar word by 'n universiteit en die top universiteite keur jou op grond van die toetse se uitslae. Dis amper soos 'n IK toets, net met 'n hoeer vlak wiskunde.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #177208 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Anina jammer om te hoor dinge lyk so benard by jul skool! Kan hulle werklik besluit om nie wetenskap as vak te gee nie? Ek bid dat hierdie jou uitkoms is! Dit klink baie goed. Is die SAT en ons matriek gelykstaande aan mekaar? Sal julle in Pta/Jhb kan aanbly, of sal julle moet Kaap toe verhuis? Jy sal vir Helene moet gaan hallo se as jy dalk Kaap toe gaan! :laugh: