Petro julle doop was regtig baie spesiaal! Baie geluk! Bly julle het dit so geniet! Die "black tie" funksies is gewoonlik baie boring! Al wat ek altyd geniet is die grand aantrek en die kos is gewoonlik heerlik! Wat het jy aangetrek? Dit was mos 'n goeie rede vir 'n pragtige aandrok! Jou ticker is oulik! Baie geluk met die erste tandjie! Toemaar, Mare se eerste tand het hy by sy dag-ouma gekry! Ek was net so vies! Julle sosiale dagboek is omtrent vol! Geniet dit!
Sjoe Anina, Claudia is ook maar goed haastig! Ons ou seunskindertjies is maar bietjie lui, maar ek kla glad nie! Mensig dis baie vir 'n power supply! Jy sal maar moet rond"shop"! Bly Claudia het darem nie seergekry met die val nie! Het jy 'n "barrier" voor die trappe? Nou duik juffroutjie daar af! Is Paulina al gesond en terug by die werk? Die inkubasietyd is darem amper verby! Nog net 6 daggies! klink of julle ernstige stappers is! Geniet dit!
Gerne ons hou duime vas vir die weer! Dink ook nie tente, reen en kiddies gaan goed saam nie! Kan 'n redelike gemors wees! Daai mussies is tog te oulik!
Hahaha Carmen, jy sal vir Riley 'n valhelm, knie-skerms en elmboog-skerms moet kry! Die klein juffertjie is woes! Riley lyk so cute met haar tannie Gerne beanie en kopband! Ek is mal oor die mamma en dogter foto! Dis pragtig! Mamma moet ook vir haar 'n beanie soos Riley sin kry, dan gaan julle sooo mooi lyk!
Ai ek kan nie verstaan as mense babas se geslag so "obvious" mis kyk nie! Hoe pienk moet jy dan 'n dogtertjie aantrek sodat hulle kan sien dis 'n dogtertjie?! Julle sal moet rokkies aantrek!
Sjoe julle, die kleingoed word nou vinnig groot! Mare is Vrydag al 7 maande! As ons ons oe knip, gaan hulle universiteit toe!