file Oktober mammies 2010

15 years 5 months ago #176538 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ja nee, mense is snaakse goed! I mean really...pienk en hulle dink nogsteeds dis 'n seuntjie? :huh:

O vet weet as Riley eers gaan loop gaan ek les opse! Sy is orals die heeltyd :ohmy:

Riley gaan Woensdag vir haar 6 maande check up by die pediater, so ekke sien nogal uit om te sien hoeveel sy weeg ens.

Kan nie glo Vrydag is sy al 6 maande oud nie, die tyd het gevlieg!

Sien Skye is vandag 6 maande en Woensdag is Xander 6 maande!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #176537 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen, my ma se vriendin het al vir my gese hoe 'n mooi seuntjie ek het toe Claudia PIENK kleertjies aangehad het!! Mense moet maar eerder nie comment oor die geslag van 'n baba nie... Claudia lyk ook vir my elke dag meer soos haar pa, ek was maar net die broeikas, hy het die looks bygedra...

Een van die tannies by die skool het nou net vir my vertel hoe haar sussie se kind op 7 maande al geloop het, ek hoop nie Claudia doen dit nie, ek like dit as hulle LANK kruip!!

Stefan het eers hier by 11 maande 'n tandjie gekry, so ek kyk nog nie eers uit vir Claudia se tandjies nie, ek voel so nou en dan, maar daar is nog net lekker dik tandvleis.

Daai beanies is pragtig!!! Ek sal vir Claudia ook moet bestel, net so baie uitgawes die maand, ek sal maar wag vir vlg maand.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #176520 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Petro, genugtig vrou, maar jy is besig! 'n ware Sosiale vlinder! :laugh:

Shame Anina vir die val! Riley het al 2 keer van die bed afgeval! en gister neergemoer toe sy teen die tv kanbinet staan.

Anina, ek is bly om te hoor hulle droom al, want ek sweer sy droom...

Dit sal my gerus laat voel as hulle so maak voor 'n mylpaal! Dalk kom 'n tand een of ander tyd uit, want ou Riley is ook nog tandloos!

Sy gaan dalk binnekort loop en oor 'n jaar eers haar eertse tand kry! :lol: en hare for that matter!

Riley het nie hare nie, ek lag my dood, sy het so pragtige klein mullet hier agter, maar verder lyk dinge maar saai ;) Inteendeel, ek kyk nou die dag na foto's, sy is met decent baie hare gebore en nou is daar amper niks oor nie :P En ek en my man het MASSAS en dik hare, so sy sal seker ietsie van dit erf!

Het lekker gelag, my man het haar vir 'n klient gaan wys laas week en sy het groen aangehad...almal het gedink sy is 'n seuntjie :S

Blykbaar as hulle nie pienk dra nie, dan neem mense aan dis 'n seuntjie :huh: Sal haar meer pienk moet laat dra :laugh:

En sy begin al hoe meer vir almal soos my man lyk, so sover het ek nog nie baie bygedra tov. looks nie ;)

Gerne, ag jou beanies is regtig pragtig, klaar baie komplimente op facebook gekry, sy gaan dit verseker baie gebruik!

15 years 5 months ago #176490 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Petro, skuus man ek het nie jou post gesien nie, was seker besig om self te tik toe jy post.

Julle doop klink of dit baie spesiaal was. Baie geluk!!

Geluk met die tandjies julle!! Ons is nog ver van tandjies af...

Janine en Carmen, kiddies slaap partymaal sleg vir so 'n week of twee voor hulle 'n mylpaal bereik (Carmen, ek hoop nie dit beteken sy gaan begin loop nie...). En hulle kan droom, hulle beweer dat babas al reeds in die baarmoeder droom, niemand weet waaroor nie, maar daar is brein patrone wat daarop dui dat hulle wel droom.

Gerne, ons hou die weer voorspelling mooi dop, dit lyk nie of dit vlg naweek gaan reen nie. Ons beplan mos om in die drakensberge te gaan stap, en as ons praat van berg stap bedoel ons hoe berg, daar waar dit lewensgevaarlik is om in die verkeerde toestande te stap. So ons kyk al vir weke na sinoptiese kaarte en verskillende websites wat weer voorspel. Dit lyk of dit tot Dinsdag nog gaan reen en dan bietjie opklaar, hopelik tot na ons stappie.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #176484 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
weer

[link=http://lilypie.com] [/link]

15 years 5 months ago #176483 by stella
of nie

15 years 5 months ago #176479 by stella
ek het weer bietjie my ticker teruggesit - toets dit net