More julle
Eish, maar dis lekker koel vanoggend, en die hele naweek was lekker le en niks doen weer!! En ons het gele en NIKS doen hierdie naweek!
Die babyshower as baie lekker! Yolandi, my vriensin, verwag ook 'n dogtertjie!
Riley is darem nou weer happy soos 'n chappy! Vry aand was sy baie warm gewees, maar Sat toe lyk dit my alles is verby!
Sal nounou fototjies opsit, met tannie Gerne se oulike beanies!
Janine, ek hoor jou met die pajamadril!
Hoor gou my dilemma wat ons seker nou al die laaste3 weke sit en ek verstaan nie wat dit is nie: Anina, jy het al genoem dat dit sooibrand of ietsie kan wees , maar sy toon geen tekens andersins dat iets haar ooit pla nie:
Riley slaap altyd vreeslik lekker. Behalwe dat sy hier om en by 3 tussen 2 en 3 erens gewoonlik onrustig begin raak, want dan is sy baie keer honger en bietjie melk sort gou dit uit.
Maar die laaste ruk sal sy geniune vas slaap en elke half uur so 'n skreeu uitlaat wat so skril is en huil en dan sit jy die dummy in en sy is tjoepstil. Sy slaap vas en maak nie eers haar oe oop nie. Ek jok nie, dit hou so aan elke halfuur tot die oggend. en sy word nie een keer wakker nie. En dan word sy so 6 uur wakker en is so happy as wat kan kom asof niks gebeur het in die nag nie.
Dis asof sy droom en fight in haar slaap, dis die vreemdste ding. Ek weet hulle kan nog nie droom nie, maar wat maak sy as sy so maak? Ek skrik my elke keer boeglam en dan hou my man haar net vir so 2 sekondes vas en dan is sy weer tjoepstil en slaap te lekker.
Anyway...
Riley maak ons mal, sy trek haarself nou teen elke liewe moontlike ding op, as ek haar vang het sy haarself teen die TV kabinet opgetrek en staan en wobble madam daar op haar bene...sy gaan haarself nog disnis val! Die groentemandjie en die asblik is haar ander favourites om te probeer teen staan. Natuurlik val die groente mandjie saam met haar om!
Ok, lekker daggie vir julle, ek sal nounou fototjies kom opsit en vet soene vir al die oulike babas!