file Oktober mammies 2010

15 years 6 months ago #170051 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Shoe Anina, ek kan glo dat jou vriendin geskrik het, en ja ons het n wonderlike God....mens weet self nie wat jy instaat is tot dit jou in die oe staar nie.

Ek het gedink meskien moet ek maar my cv na skole stuur, sommer net enige skool vir kantoor werk en kyk of ek terug hoor.......

Ek weet nie eers van ons kar stoeltjie nie, dis die graco een wat saam met die pram kom.....dink dis tot 1 jaar of 13kg, sal seker in die volgende 3 maande n nuwe een moet kry.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #169986 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar!

My vriendin se baba was due vir Saterdag, maar gistermiddag bel sy my in trane en se: Eadyn is vanmiddag so 3 uur gebore op die badkamer vloer! Die arme girl was stok siel alleen by die huis, het begin dink sy kry kraam simptome, maar nie besef dis die real thing nie want dit "was nie so erg nie." Toe sy uiteindelik besef dis nou dit, bel sy haar man en se hy moet haar kom haal. Maar hy was so 5 min te laat by die huis. Sy se sy het gevoel asof sy gaan uitpass, toe hurk sy maar bietjie sodat die baba nie te ver moet val as hy uitkom nie, en toe kom die kop uit, en toe die lyf! Sy het die koord sommer met 'n skoenveter afgebind en se die plasenta het heeltemal in-tact gedeliver so 15 min later. So die pappa was darem daar vir die plasenta...

Ek dink natuurlik dis awesome! Maar ek wil graag 'n homebirth he, sy wou hospitaal toe gaan, so dit was vir haar erg traumaties. Sy se sy het so gehuil en gepanic en sy was baie bang want sy was seker sy gaan uitpass en dan gaan die baba net daar le.

Gelukkig is hulle altwee fine. Het ons nie 'n ongelooflike God nie? Dat Hy ons so gemaak het om in staat te wees om geboorte te gee sonder enige hulp as dit nodig is. WOW!

Melody, ek werk by Chartwell Country College. Gaan nou maar my oe oophou vir ander werk, maar ek hoop dinge word beter hier want ek wil nie hier weg gaan nie, tensy dit is om op te hou skoolhou en by my kids te bly.

Christa, dankie vir die UIF vorms!!

Carmen, gee vir R crech guard om te help met haar imuunsisteem.

Dis ons huweliksherdenking vandag!! 4 jaar van geluk en hopelik nog baie wat kom!!

Vir die wat belangstel, check in die birthstories in the making afdeling vir die "time will tell" thread. Meags kraam en sy update ons daar.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 6 months ago #169944 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
more julle oulike girlie wirlies!

Anina, ag ek hoop die dinge gaan nie suur daar by die werk nie, veral as mens jou werk geniet en lekker daar werk.

Melody, dankie, die dingetjie is net amazing :-)

Ekke wonder ook oor die wax, Riley kry ook vinnig baie wax in die oortjies, so ek maak maar so nou en dan skoon met daai "baby" earbuds??

Ek sal moet haar camping cot bietjie sak, want sy kan mos haarself vanaf le, self na sit toe vat, en dan probeer sy haarself optrek teen die kant van die kot. Blykbaar trek sy haarself ook nou op teen die tralies van die kot by die skool het die juffrou laat weet.

Aai, 2 babatjies in die kleuterskool het longontsteking nou opgedoen, so ek brace myself vir rowwe tye wat voorle in die winter... :(

Riley se snug & safe is ook tot 13 kg, gaan haar maar daar hou so lank ek kan, maar al wat my pla is die kind se voete steek al ver uit na buite?

Ons het n karstoeltjie present gekry op babyshower, so ek stoor maar tot ons hom nodig het.

Dis 'n Safeway een.Ek het gaan loer by die winkels nou die dag en Chelino se stoeltjies is regtig baie reasonable geprys in vergelyking met ander en dis asof hulle 'n baie groot verskeidenheid het. So ons sal dalk later nog een koop, sodat elke kar een inhet, en ons nie hoef dit rond te skuif nie. Maar vir eers is die snug & safe fine.

Ja Gerne, wanneer kan ons jou oorlaai met bestellings vir mussies??? :laugh:

Ok, sal later weer inloer!

15 years 6 months ago #169795 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Nog net 2 dae voor die naweek...

Petro, dis oulik ddat Xander so mooi reageer as jy vir hom se dis oulik. Kayla het begin omrol , so baie dat sy glad nie tyd op haar magie spandeer het nie, vir n paar sae en toe stop dit sommer, nou rol sy weer glad nie...ek weet nie wat is normaal en wat nie, maar glo maar hul doen als op hul eie tyd.

Ek moet vra, kayla het heelwat wax binne haar oortjies, veral die linker oor, is dit normaal of is dit iets om my oor te bekommer?
Ek wil n check up vir haar boek by haar pediater nou dat sy naby 6 maande is...seker maak als gaan nog goed...

Anina, hoop als werk uit by die skool waar jy is. Meskien net uitkyk vir iets anders en sien wat geebeur...waar gee jy skool?

Carmen, ek dink hulle is reg oor klein ou Riley, sy is verskriklik vinnig...te oulik, jy kan regtig trots wees...

Christa, my werk gee ook die verlof net nie betaling as jy swanger raak voor 2jaar verby gegaaan het nie- so ek kan maar begin volgende jaar begin probeer vir no 2, dis probably nie n slegte idee nie- lol

15 years 6 months ago #169711 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
christa my snug and save gaan ook net to 9kg - maar hulle tel mos stadiger gewig op nou - so hy sal seker nog so n maand of twee kan gaan met die ene wat ons het

watter stoel het jy gekoop ? ek kyk ma maxi-cosi of chicco sin

ek hoop ook die nagrus hou so aan - sal my baie goed pas en net dalk sien ek binnekort kans vir nommer twee

christa gaan julle nog n babatjie he - of berus jy my een ?

ek moet nou gou my btw van feb klaar maak sodat ek finansiele jaareinde kan aflsuit - natuurlik glad nie lus

xander kan nou al sommer vir lank alleen sit - maar hy moet met sy handjies druk vir balans - sodra hy n speelding wi optel val hy op - maar dit sal kom op sy tyd

en natuurlik het hy begin rol - net halfpad - van rug na sy en ander sy - hy lyv dit as ek vir hom se mooi Xander - dan doen hy dit sommer weer - hy trek sy beentjies tot by sy ken en rol dan na n kant toe

gerne - hoe vorder jou musse ? wanneer kan ons bestel ?

[link=http://lilypie.com] [/link]

15 years 6 months ago #169709 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Anina, gee my jou e-mail, dan stuur ek die UIF vorms vir jou.

15 years 6 months ago #169704 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hahaha Carmen! Ek het vermoed jy stel dit net nie duidelik nie! Moes sommer bietjie met julle sukkel! Ek het so 6 maande R1000 gespaar en kon uitkom met UIF. Maar soos jy se dis later se worries! ;) Ja, ek smeer nou net salfies aan. Persivate wat ek 1 tot 4 met aquaes (???) room meng. En dan deur die dag sommer bietjie Prep want maak die velletjie kalm en koel voel.

Joe Anina, ek sal my morsdood stres as ek dalk nou my werk moet verloor!!! Ek bid saam met jou dat Johan 'n goeie werk in die omgewing kry! Sterkte. Die UIF is maklik. Jy gaan na www.dol.gov.za . Daar gee hulle al die vorms vir die eis wat jy sommer kan print. Jy het egter nie almal nodig wat hulle lys nie. Ek sal gaan kyk na die dokument nommers en jou laat weet watter belangrik is. Of gee my jou e-mail, dan stuur ek dit sommer vir jou. Dan het jy 'n bankstaat nodig met die bank se stempel daarop, jou ID met 'n afskrif (hulle sertifiseer dit by hulle kantore), die geboorte-sertifikaat met 3 afskrifte daarvansal dit ook daar sertifiseer). Die een vorm word deur die bank voltooi, een deur jou werkgewer en een deur die dokter. AS al jou vorms reg is, behoort jy die geld binne twee dae in jou bank-rekening te he.

Petro YAY!!! vir die goeie slapie laasnag! Hoop dit hou so aan! En verbeter na halfses die oggend! Ek het Mare reeds in sy groot karstoel. Hy was so ongemaklik in die snug 'n safe, dat dit 'n geveg was elke keer wat ons moes ry. En ek glo hy moet daarin sit. My snug 'n safe is die kleiner tipe wat net tot 9kg gaan, daarom die skuif. Ek het nog nie die thread oor die front & rear facing stoele gelees nie, maar syne kyk vorentoe. Ek glo albei het hulle pro's en cons.