YAY!!!! Dis eindelik Vrydag!
Hallo julle!
Ek kom lees so elke nou en dan hier, maar kry net nie kans om saam te chat nie!
Annalize bly dit gaan nog goed! Sterkte vir julle! Alles sal uitwerk soos wat dit moet. Sal foto sms.
Petro, ek is mal oor jou profile foto van Xander! Hy lyk so cute! Moenie worry nie, hy sal alles wat hy moet doen op sy eie tyd doen. Daar is niks fout met hom nie, hy is net nog nie lus vir al hierdie dinge nie!
Janine, Ilse groei mooi! Bly dit gaan nog so goed met julle!
Carmen, ek het 'n nebulizer by Checkers se apteek gekoop vir R400. So dalk kan jy daar ook kyk.
Melody, hou duim vas vir die halfdag pos! Dalk moet jy saam met Kayla op jou maag le, sodat julle na mekaar kyk an dan sommer so speel of iets. Sy sal wel kruip!
Anina maar Claudia is vir jou 'n haastige dogtertjie! Sjoe dat sy nou sowaar al in kruip posisie opstaan?! Ek sal glo badtyd kan dol raak vir julle met 2 kleingoed! Lekker besige tyd van die aand en dan is mens stokflou daarna!
Met ons gaan dit steeds baie goed! Mare is mal oor sy nuwe "ouma" en "oupa" by die dagsorg! Hy smile vir almal wat hy sien, sommer wild vreemde mense ook! Was Dinsdag by pediater en sy is baie tevrede met hom! Hy eet van Woensdag af pap in ruil vir een bottel melk en dit gaan glad nie sleg nie! Dis tog te oulik as daai mondjie oopgaan wanneer ek se "happie"! Ag en dan nies hy, dan is mamma onder pap! LOL! Ek kan nie glo hy is oor 11 dae al 6 maande oud nie! Die tyd het darem vreeslik gevlieg!
Hoop almal het 'n heerlike dag en 'n naweek vol pret saam met die kleingoed!
ONTHOU DIS "PHOTO FRIDAY"!
Mare sit by die dagsorg in 'n boks om sy boudjies "plat" te kry.