More julle
Sjoe, ons het 'n aansienkike beter aand gehad, haar neusie het net bietjie gepla, toe suig en snotte laat dit bars, so sy is baie beter! En het kussings onder die koppie ens. gesit en dit het baie gehelp!
Gaan nogsteeds as ek kans kry gaan kyk na nebulisers - waar gaan mens beste prys kry? Dischem? Of waar het julle gekoop?
MAAR, madam Riley het vanoggend 3 uur besluit, dis tys vir wakker word, en drink toe aan om kietsregop te sit!

So, die gevolg is ekke enmy man is nog moeer vanoggend!
Ag ek dink met my griep en sinus wat my uit die slaap hou en haar slegte nag eergisteraand, kort ek net een nag van vas slaap soos 'n klip!!

Dit sal wonderlik wees!
Sondag is Riley se inseening, so 40 mense kom na my mahulle se huis na die tyd.
Ons het besluit om hamburgers te maak, so elkeen bou sy eie hamburger.
Vir poeding gaan ons cones en roomys gee, so dis alles so min skottelgoed en min prep werk, pas my vreeslik goed!!!
Nelita, ekke is nie groot op kosmaak nie, so ek ken nie enige resepte nie, maar as dit by slaai kom is ek maar vreeslik lief vir 'n ordentlike aartappelslaai, wat met mayonnaise en bietjie kondensmelk gemaak word, daar moet stukkies uie en eier inwees, anders is dit net nie reg nie!
En 'n lekker koue noedelslaai met mielies en redpepper ens, is ok lekker!
Dan het my Tannie nou die dag 'n slaai gemaak van couscous, butternut stukke, feta, sundried tomatoes, cashew nuts, caremilised onions (braai hulle in bietjie suiker)Julle dit is flippen lekker!!!!!
Ok, lekker daggie, praat later!!