× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 8 months ago #245580 by Snoekie
Hallo Dames,
Eerstens en mees belangrik op die oomblik in tyd....

JOOSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ek is so bly vir jou! Dit is wonderlike nuus, en natuurlik! BAAIE geluk vriendin! Ek is vreeslik bly saam met jou, geniet elke oomblik.

En dan net vinnig,
Hopeful se dit gaan baie woes besig met haar en die twee kleine engeltjies. Maar dit gaan goed. Hulle is al van Sondag af by die huis. Ek is nie seker of sy internet by die huis het nie, en dit is dalk hoekom sy so bietji stil is. Ek sal probeer om ook meer gereeld te update van haar kant af.

Jooste, Hopeful stuur ook baie gelukwensings vir jou! en spring ook op en af saam met jou in opgewondenheid!

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 8 months ago #245579 by Rakker

joo~ste wrote: Ja, dit was 'n GROOT skok...eers - en toe het ek 'n bietjie gehuil (want ek het besef hoe klein ons dogtertjie eintlik nog is) - en toe voel ek skuldig daaroor.
Maar - die volgende dag (Vrydag), het die grootste gevoel van dankbaarheid en opgewondenheid oor my gespoel. Ek kan dit nie glo nie! Na al die jare se probeer en probeer en waar ons net met IVF kon swanger raak! En wat gebeur - in 'n maand waar ons nie eers regtig mooi tred hou met my siklus nie en waar ek nogsteeds borsvoed, whalla daar gebeur dit.

Ons sou Maart maand weer die FS gaan sien het om IVF te bespreek. Nooit gedink ek sal hom nou kan bel om my afspraak te kanseleer nie. Gedink ek sal dit more of so doen. Hy gaan so lekker lag vir ons!!

Jooste, wat 'n feel good storie! Ek moet jou net vertel van iets wat ek raakgelees het so ruk terug. Jou kanse om 'n tweeling te kry as jy swanger word terwyl jy borsvoed is heelwat meer ;) . Lees hier:

Woman who fall pregnant while breastfeeding are more likely to fall pregnant with twins! The non lactating population has a 1.1% chance of conceiving twins, but a breastfeeding mom's chances are 12.4%

Alexander (the Great) born 17 Feb 2009, now a little man:-)

Cherise born 20 April 2011, mommy's little angel.

12 years 8 months ago #245576 by Zarah
Sjoe, dit in omtrent n swangerskap thread op die oomblik! Dis fantasties na die aaklige 2013 wat ons gehad het!

Ek en FS het lekker gesels toe vertel hy my van n paartjie wat net sulke erge Endo gehad het. Hulle het 3 massiewe operasies gedoen en n hele paar ICSI's maar niks het gewerk. Die FS het toe besluit dis die laaste LAP want dit verrig vreeslike skade elke keer. En toe hulle haar FSH toets, sien hulle haar eier reserve is baie laag. Sy bring toe haar sussie as n skenker en toe hulle die suster toets is haar reserve NOG laer! FS se toe "kom ons vat n kans met jou eie eiers". 1 eirtjie, 1 embrio, 1 baba! Hy se toe vir my dat baie te doen het met geloof. En dis so waar. My baie aan jou laat dink, Bea.

Debs, sterkte met jou bevalling. Kan nie wag om jou knapie te sien nie.

Dellie! Baie geluk dame! mag die res van jou swangerskap n breeze wees.

Baby, 12.5 weke! Sjoe tyd vlieg! Geniet dit! Wil jy blou of pienk he?

Stella, hoe gaan dit met jou en babsie?

Naomi, ek was vreeslik rustig die vakansie. Net 1 keer Makro toe gegaan! LOL! Die vakansie was net anders. Ek en ML baie tyd met mekaar spandeer. Rustig...

Ons was by Pinelake Marina verlede week tydens daardie massiewe storm. Was baie scary maar on het die beste van dit gemaak.
Ja jong, ek haat dit om die Pil te drink maar dis vir n goeie doel en intussen oefen ek en probeer gesond eet.

So, gaan ons weer IVF treintjie maak? Wie begin volgende?

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

12 years 8 months ago #245574 by joo~ste
Zarah
So bly dat jy en jou FS 'n PVA het. Ek glo ook dat dit gaan uitwerk - presies net soos wat jy dit graag wil he. (Dankie vir die oorvertel van my wonderwerk! :P )

NaomiB
Ja, ek glo God het 'n plan met my fertiliteitspad - en hy het besluit dat ons baba'tjie 'n boetie of 'n sussie nou nodig het. So - daarmee sal ek nie stry nie. Net tog so bitterlik vreeslik dankbaar !

Net so warm hier..... :S

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

12 years 8 months ago #245573 by baby
Hello julle

Sjoe, maar julle is besig hier - ek kan nie by bly nie!

Jooste, baie geluk met jou swangerskap. Ek hoop ek kry dit reg om my kinders so naby aan mekaar te he eendag.

Zarah - klink of julle 'n goeie plan het. Sal vir jou duimvas hou vir 'n sukses.

Dellie - Baie bly als is ok. Mens skrik jou dood. Ek het mos ook so skrik gehad op 5 weke. Nie meer lank om te wag nie, dan gaan die worries ook sommer weg gaan, jy sal sien. Dan begin mens dit eers geniet.

Debs - Hoe opwindend!!!!!!! Ek sou nie kon slaap vir die volgende 2 aande nie (alhoewel jy dit nou baie nodig het). Baie sterkte en kom wys asb vir ons jou kleinding!

Hello aan al die ander dames. Wie is nou in die 2ww en wie gaan binnekort 'n nuwe behandeling begin?

AFM - Was gister weer vir 'n scan. Is nou 12.5 weke. Ek is in die wolke en so verlief op my kleinding. Dr moes hom/haar wakker maak en toe sien ons net voetjies en handjies soos dit swem en 'n tantrum gooi. Al waaroor ons bietjie bekommerd is is oor ek nie gewig optel nie. Ek het maar 600g opgetel vir die eerste 3 maande. Maar baba is perfek, so dr dink ek is maar net gelukkig. :side: Oor 4 weke gaan ek vir 'n 3D sal dan sekerlik vir julle kan kom se of dit 'n pienk of blouvoetjie is :woohoo:

TTC since Feb 2012
Me: 26
DH: 31
Me: PCO
DH: sperm antibodies

23 October: 5mg Femara
11 October: 1 Follicle 18mm Ovidrel trigger
2 November: IUI
3 November: IUI (Ovulation confirmed)
7 November: Start Cyclogest
13 November: BFP!!!!!
Jan '14 12 weeks pregnant

12 years 8 months ago #245572 by Bytjie
Zarah, thumbs up vir jou positive thinking. Voorspoed met daai Pil-drinkery.

Jooste, dit wys net 'n mens dat wonderwerke wel gebeur. En moenie worry dat jou dogtertjie nog klein is nie, als sal uitwerk soos dit moet.

Julle ek het gister begin met 'n slag en vandag kry die mense weer niks uit my nie, dis net te warm. Ek idle maar net hier :P

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 8 months ago #245569 by Zarah
Nog nie kans gekry om op te catch nie maar wil gou kom post.
Ek kom nou van FS af. (ek het hom van jou wonderwerk vertel Jooste :) )
PVA: Wag vir AF (seker so vroeg vlg week), dan gaan hy scan doen om te kyk hoe lyk buise en eierstokke. As dit ok lyk, geen vernouing in buise ens nie, gaan hy my op die Pil sit vir n maand en dan kan ons IVF doen. Dit is as als goed gaan en ek glo dit gaan.

AS die scan nie goed lyk nie, doen ons nog n operasie. (maar dit gaan nie gebeur nie)

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.