Middag almal
Jooste!!!!! Ek het nogals vir jou 'n pm gestuur toe ek weer hier ingelog het, jy het dit seker nie gekry nie? Stuur my 'n pm, dalk kan ons email adres of so iets uitruil

Na 3jr het niks verander nie, nog nie weer swanger nie

Het mos probeer vir 'n tyd, toe als gelos. Was op Fertomid, want gynie het nog laaste gese ek ovuleer nie. Maar ja, gebruik niks en daar gebeur ook niks. Het weer 'n afspraak by die gynie die 26ste Feb, so sal sien wat se hy
Jayden het nie veel nuus oor die eerste dag gehad nie

Net gese dit is warm, sy gevriesde botteltjie water skoon leeg gedrink. So mamma het maar vandag twee botteltjies ingesit. Die week gebeur daar nie veel, en van volgende week af oefen hulle vir twee weke lank vir die kleure-atletiek, wat die 31ste Jan is...ek het verlof ingesit om te gaan kyk
Gesels al hoe meer met dames hier in my omgewing, wat babas verloor wat al redelik ver swanger is/was of amper op die einde. Laat mens net wonder, wat veroorsaak dit...is dit maar ons manier van lewe deesdae? Kosse wat ons eet? Laat mens nogals dink...
Anyway...geen vars nuus of klagtes aan my kant nie. Ek en hubby was ook nie gister lekker vir mekaar nie, want hy het Jayden se eerste skooldag gemis agv werk. Toe se ek hom, more as ek en hy iets oorkom, word ons dadelik vervang, so sy baas moenie kom met jy kan nie gaan nie want dan staan die werk. Ek verwag nie hy moet elke liewe dingetjie bywoon nie, maar ek het hom gese mens kies wat is belangrik en mens maak 'n punt daarvan om dit by te woon, want dis wat kinders gaan onthou. Ek is seker verkeerd, maar soveel eerstes wat nie weer daar gaan wees nie, en werk is nie die alfa en omega nie!!!
Ok, daar het ek ook stoom afgeblaas LOL
Lekker daggie verder!