Goeie naand danes uit n ek-is-helemal-oormoeg wereld!!
So bly vir jou Baby en jammer dat jy so n groot skrik gekry het!
Bea daai diet is werklik baie goed jy sal regtig so 6-8kg in die 1ste 4 weke verloor. Doen jy die reboot of net gewone paleo? Reboot is die 'kickstarter' vd dieet. Alle sterkte! En sterkte vir al die's wat nou begin gesond eet het! Byt vas!!
Lagogies ek is baie bly jul kon 'goeie' nuus kry en darem hoor daar is niks fout wat in die toekoms probleme kan maak nie en ja toe jy moet ophou met my baklei ek sal se ek sal se hehhehehe!!
Hopeful die kamer (en naampies) is pragtig!!! Hoeveel weke is jy nou? Jy moet bietjie n pensie foto plaas man!!
Strikkie, naomi,bell@, stella, zettie,zarah, klippie, dellie, amandatjie, kayla en almal wie ek nou uitgelos het hallooooooe!!!!!
Afm: jippyyyyyyyy julle ek het die goeie nuus gekry dat ek my jaar deur is!!!!!!! Al daardie laat aande klas na werk in my 'kondisie', die moeg die trane die uithou die opofferings -dit was nie verniet nie!!!!! Mag dit vir elke enkele een van julle hier op die blad dieselfde wees op die pad na swangerakap, dat jul eendag in n paar ogies kan kyk en se, you are worth it all
Aiden groei mooi, laasweek n afspraak gehad op 30 weke en hy weeg n mooi 1.4kg. Dis blykbaar net onder maar dr se hy is maar net n kleiner babatjie. My vrugwater lyk nog mooi en genoeg en geen ander probleme nie.
Haai julle ek is op n what to expect groepie waar ons so 20 is wat dieselle week due is en daar moes hulle die een meisie se seuntjie Noah vroeer uithaal

((( aggrshamepies hys nog soooo klein maar terselfdertyd was dit vir my n groot skok om te sien hoe klein Aiden al lyk nou :O hy skop en beweeg mooi hier binne, hy hou niks daarvan as ek sit nie hehehehe maar werk nogal tricky.
Ek maak nou my articles klaar so dit is die ekstra push vir sie laaste 2 weke waar die werk als wat hul kan uit my wil he

ek suffer bietjie. En klomp renovations hier by die huis o wee eks elke aand net meer paniekerig en uitgestres.
En o ja!! Saterdag is my babyshower!!! Sien soooo uit on saam al die vriende en bietjie familie Aiden se lewetjie te vier ooooooe!!!!!!!