× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 10 months ago #244654 by Bytjie
Hopeful dis baie mooi, ek like die beertjies baie

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 10 months ago #244653 by Bytjie
More almal. Hoop almal het 'n goeie naweek agter die rug. Ek sukkel nog steed met die internet, sal seker Woensdag/Donderdag heeltemal uitgesort wees.

Baby, jammer oor die skrik, maar ek is seker daar's niks fout nie. Voorspoed met jou afspraak Donderdag.

Hopeful, hoe het die trekkery toe afgeloop.

Stella en Debs, hoe gaan dit met julle?

Kayla, voorspoed met die TWW.

Lagogies, so bly oor jou goeie nuus.

Dellie, ek hoop jou KI word volgende week gedoen en voorspoed daarmee.

Al die ander, my gedagtes en gebede is met ieder elk van julle.

Lekker werk vandag.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 10 months ago #244652 by Hopeful
Hi Julle shoe ek was nie SO lank laas hier nie en julle het ontrent ge klitz. Ek gaan net kotliks personals dien

KLIPPIE :woohoo: :woohoo: So lekker om van jou te hoor. Ek is bitter jammer dat jy nog nie n BFP gekry het nie maar shoe soos die dames aan gaan is January n wenner maand ek vertrou dat dit vir jou ook n BFP sal bring.

Zarah, dis baie mooi

Baby, ek is gin dok nie maar ek dink alles is okay. Ek is ook op 5 weke bloeding gehaad ( bietjie meer as 2 drupples maar ook nie vol bloe nie sorry TMI ) en nou ja hier is ek 27 weke. Ek weet daar is niks in die lewe so scary soos dit nie maar ek hoop alles is dam okay.

Tanya, jong dis altyd lekker om n nog n Namibier hier te he. Skuus ek kan nie advise gee oor die lap nie het nog nie self een gehaad nie maar paar van die dames hier het well al gehaad en is ek seker sal vir jou kan raad gee.

Bea ek is bly julle het nou weer n PVA

Naomi sa great wees as MA kan betaal vir die bloed toetse.

Chrizzie ek hui stuf duim vas vir jou FET!!!

Shoe en nou is my kop foos ek weet ek het baie mense vergeet en ek is super super jammer :(

Al die ander wees gegroet :)

AFM: Gaan goed is nou in ons eie huis, die naweek se trek was rof maar dis darem nou gedoen en ek kan nie gelukiger wees nie is net n wonderlike gevoel om weer my eie goed rons om my te he na 7 1/2 half mande!!! die tweeling se kamer staan nou reg en wag vir hulle hier is n paar pic :)

Ek hoop julle het n wonderlike week!!!

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

12 years 10 months ago #244650 by Dellie
Hi Almal

NellaK - het jy toe ‘n positiewe OPK gekry en wanneer vermoed jy het jy geovuleer?

Kayla – sterkte met die 2ww en ek hou duimvas!

Yolindie – so jammer oor die BFN.

Hopeful – so bly julle het jul sleutels gekry van die nuwe huis en dat julle nou uiteindelik kan intrek!

Zarah – sjoe, wat ‘n pragtige gediggie! My hart sit in my keel vas en het trane in my oe! Maart maand is om die draai!.

Chrizzie – het AF toe gekom?

Bea – Dis wonderlik dat julle weer kan IVF in Feb – dis oor 2 maande! En dis great dat julle afslag ook kry. Baie sterkte met die dieet.

Lagogies – Ek is so bly jy het darm goeie nuus gekry, en ek hoop saam vir daai wonderwerkie. By watse dr is jy as ek mag vra?

Baby – moenie te veel stres nie en vat dit rustig. Soos Bea se, dis heel normaal. Baie sterkte xxx

Waar is Debs en Andie?

Bell, Bea, Naomi, Hexy, Lizzie, Zettie, Klippie, StellaK en al die res – Hallo!

AFM – Verlede Woensdag het AF opgedaag. Dag 2 het ek vir Dr strikdas gesien en alles lyk goed sover. Dit was net verskriklik embarrassing en wou my kom in ‘n swartsak druk! Van dag 4 (saterdag) het ek met die Femara begin.. stiptelik 8uur die oggend. Vanaf vandag moet ek Gonal F gebruik tot Vrydag – tussen 4uur en 6uur die middag. Dan sien ek FS weer saterdag (dag 11) om follies te monitor. Dr se hy sal dan besluit wanneer ons KI doen. Maar ek glo dit sal in volgende week wees. Ons moet net hoop daar is ten minste 2 follies en dat hulle mooi groei. Ek hoop maar ek kom reg met die Gonal F pen – dis darm nie meer water en poeier om te meng soos die menopur nie en die naalde is baie kort en dun!

Yippee – vrydag oor 2 weke is ek met vakansie!

Lekker week vir julle almal!

Me: 30 (PCOS)
DH: 31

TTC: Since September 2012
May 2013 – Fertomid - no follicles
June 2013 - Laparoscopy and Ovarian Drilling
Aug 2013 - 2.5mg Femara and Ovidrel (homeplan) - BFN
Oct 2013 - 2.5mg Femara, Menopur, Ovidrel (homeplan) - BFN

28 Oct 2013 - Move to a FS - Dr Johan Pentz

05.12.2013 - Femara, Gonal F, Lucrin - IUI - BFP 18 December 2013 Beta 127..So blessed!

3.01.2014 - first scan 6 weeks 1 day - one perfect heartbeat.
14.02.2014 - 12 week scan - absolutely perfect and all going well.
10.03.2014 - It's a little girl!

[link=http://lilypie.com] [/link]

12 years 10 months ago #244628 by Lagogies
Kayla ek hoop jy kry vroee Kersgeskenk! Sterkte vir 2ww

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 10 months ago #244627 by kayla
Hello julle

Baby, baie sterkte en laat weet ons asb hoe dit gaan. Ek bid dat als sal uitwerk.

Tanya baie welkom hier. Hoop jy voel gou tuis

AFM: Ek het Saterdag geovuleer volgens die OPK. So ek is nou in die TWW. Eerste keer in n lang tyd dat ek actually in die TWW is om te POAS en nie net vir AF om om te daag nie. Ek verwag af so van die 7de Desember af, so ek kan seker al van die 5de af toets, maar gaan uithou tot die 9de want my langste siklus is 31 dae en kortste is 29 dae.

Lekker dag verder vir julle :heart:

12 years 10 months ago #244625 by baby
Hi, julle

Dankie vir die ondersteuning. Ja, ek was in 'n toestand. Dr het my cyclogest opgesit na 2 'n dag toe. Dalk het ek sommer onnodig geskrik, want daar was nog glad nie weer bloed nie. Net daai twee druppels vrydag. Ek is we'll nou op bed rus gesit. Sien die dr donderdag weer. Hier by ons het hulle nie goed genoeg sonar masjiene om enige so vroeg te kan optel nie, en dr wil nie he ek moet ver ry nie. So, dit suck nogal.

Gaan dit goed met almal anders?

TTC since Feb 2012
Me: 26
DH: 31
Me: PCO
DH: sperm antibodies

23 October: 5mg Femara
11 October: 1 Follicle 18mm Ovidrel trigger
2 November: IUI
3 November: IUI (Ovulation confirmed)
7 November: Start Cyclogest
13 November: BFP!!!!!
Jan '14 12 weeks pregnant