× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 10 months ago #244606 by Bea
Lagogies, dis wonderlike nuus!!! So lank daar hoop is, gaan als goed!! 2014 hier kom ons!

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 10 months ago #244603 by Lagogies
Hey almal hard aan die werk. So gaan net gou update

Geen chromosomale afwykings of kankeragtige selle nie. So dis goeie nuus. Dr nog baie optimisties. PVA Jan 2014 ivf, maar met lae meds soos per iui. (50mg clomid dag 3-7 en 1ampules menopur dag 4, 6 en 8. Darem nie die baie (en duur) reeks wat niks gedoen het nie. So ons mik maar weer vir 2/3 follies en dan ivf met icsi.

Negatief- my ouderdom en lae AmH vlakke
Positief - eierselle goed, sperm goed, embrios goed. Hormoonvlakke goed. Bloeddruk mooi. Suiker vlakke normaal. Het op iui swanger geword en met eerst ivf. Nou moet ons net duim vashou vir n 2014 wonderwerkie.

So die positiewes is nog baie meer, so daar is hoop

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 10 months ago - 12 years 10 months ago #244601 by Bea
Lizzie, dit is die Paleo Diet. Dit is vir fertiliteit en gewigsverlies, maar dit is aangepas, want die tradisionele dieet sny twee voedselgroepe: suiwel en koolhidrate heeltemal uit. Vir fertiliteit moet ek steeds een koppie melk en drie porsies stylsel per daginneem. Dis 'n tipiese Cave Man of Hunter Gatherer dieet. Blykbaar doen dit ook wonders vir n mens se vel - daar was glo geen aknee in die prehistoriese tyd nie - ek sukkel baie met my vel so ek hoop regtig dit help daarvoor ook.

Lizzie, jammer om te hoor van jou vriendin - dis verskriklik erg. Maar bly om te hoor van jou suster, seker jou beurt is volgende.

Stella, jammer om te hoor jy moet vir die volgende paar weke na 'n nuwe dokter gaan - hoop die persoon is sommer baie oulik.

Zarah, well done. 2014 hier kom ons!!

Bell, wow 8kg - dis great!! As ek 6kg verloor sal ek verskriklik bly wees. Ek wil net onder 70kg wees. Ek het reeds vandag nee dankie gesê vir 'n kollega se tert!! Gelukkig is ek baie lief vir biltong en vleis ens. En ek eet ook baie meer slaai as bv vyf jaar gelede.

Lagogies, was jy al by die fs? xxx

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

12 years 10 months ago #244598 by StellaK
Goeie more dames,

Lagogies, dink aan jou vandag :heart:

Naomie, ek het ook nog net 3 weke oor. sterkte vir die laaste bietjie werk vir die jaar

Baby, baie sterkte met die naar. vir my was die moegheid die ergste gewees. dit is baie normaal om so te voel. jy sal baie beter voel na die 1e besoek. vir my was die heel ergste dai wag tussen die 6 weke en 12 weke scan - bygese my miskraam was op 10 weke.

Bea, sterkte met die dieet. mag dit sommer baie goed gaan vir jou.

Zarah, well done om so vroeg al in die gym te wees.

Lizzie, dis darem maar vreeslik hartseer.
en ja, daar is verseker hoop vir jou.

dis omtrent 'n goeie ding dat almal nou die dieete aanpak, dan is hier mos baie motivering. ek sukkel my vrek net om stysel uit te sny. 'n sny brood is net so maklik.

hallo aan al die ander dames.

AFM, gaan goed by my. my gynie se spreek kamer het my gister gebel en gese die dr hat haar arm gebreek en gaan vir 6-8 weke weg wees. daar is nou 'n instaan dr. so my afspraak het nou geskuif na 27 Nov by die instaan dr. ek weet nou nie of ek lus is vir 'n ander dr nie, mens is mos gewoond en gemaklik met 1 dr. veral met sulke privaat/sensitiewe dinge nie dinge. ek was nog altyd net by die 1 dr. :blink:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 10 months ago #244593 by Zarah
More more!!

Lyk my ons is almal op n gesonde pad!

Ek het my weightwatchers boeke van 5 jaar gelede afgestof en doen nou weer dit.
Gym ook nou weer..was vanoggend by 5:15 Callanetics klas!

Vanoggend was eier en Rye Crackerbread, lunch is hoender borsie en slaai.. Dit gaan net moeilik wees naweke, maar ek wil ook nie myself te veel druk nie.

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

12 years 10 months ago #244592 by LizzieJvr
Hi Bea

As ek mag vra op waste dieet is jy? Is dit spesifief vir fertiliteit of ook om gewig te verloor?

Het iemand al iets gehoor van 'CASSAVA'? Dit help blykbaar ook met vrugbaarheid. Ek probeer dit ook nou.

Ek het gister bietjie slegte nuus gekry. My vriendin verwag 'n identiese tweeling, sy is nou so 20 weke. Maar gister by scan, was daar geen hartkloppies nie. Nou moet hul induksie doen. Dit is blykbaar TTTS (Twin to twin transfision syndrome). Voel so sleg vir haar.

En dan het my suster laat weet sy is ook nou swanger. En sy het ook gesukkel, het ook PCOS. Sy was op Letrozole D. 3-7 en dan Menopur inspuitings en Ovitrelle. So hoop daar is vir my ook hoop.

Ek geniet almal se geselsies en updates.

Lekker daggie vir julle.

Me: 35 PCOS
DH: 38

TTC: Since Jan 2011
Nov 2012 - Jun 2013 - Fertomid, Menopur, Glucophage +- 5 Cycles
Jun 2013 - Laparascopy and Ovarian Drilling
Jul 2013 - Laradex
Still No Ovulation
POA: Trying to loose weight and then IUI in Mei/June
Still not pregnant. Took a gap for 5 years.
Oct. 2018 - Want to start TTC Journey again.

12 years 10 months ago #244591 by Twinkle
Hallo julle hoop dit gaan goed met almal die "amper mamma" sowel as die TCC dames hier is nie veel nuus aan my kant nie kom lees elke post elke dag

Eintlik vreemd dat dit so stil is as mens wat ons is nou al maklik 20 + dames wat hier gesels.

Bea ek het 8kg verloor deur vleis en slaai te eet so 2 keer n week groente en vleis - ek is natuurlik mal oor vleis en dit was nie vir my n probleem nie ek het in die ogende my oats geeet en nie regtig gesnack nie as ek gesnack het was dit biltong of peanuts. As ek vir een of ander rede nie vir 2 dae slaai eet nie mis ek dit ek my slaai is maar basic - tamatie komkommer en blare... Sterkte met die dieeet glo dit sal goed gaan waar daar n wil is is daar n weg~!!!! jy Doen dit met rede vasbyt!

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June