Hopeful
Dit is regtig lekker om terug te wees. Ons BD al so 'n bietjie oor die tyd (wat ek vermoed ek OV) - borsvoed en al....

- en tans is ek so soort van in my 2ww. Weet dit is so RAARRRRR dat ek tog sal self swanger word en dit terwyl ek borsvoed, maar die hoop beskaam mos nie.
So opgewonde vir daardie 2 pienkes wat daar binne in jou broei. Hoe voel jy? Groot en ongemaklik al?
Bell
Geniet jou naweek ook!!! Jy hoef jou niks nie te gedra nie, hoor.
Bea
Jong, ek gaan nou weer anders se. (Maar dit is maar net omdat ek so 'n control freak van 'n persoonlikheid het).
Ek sal POAS as ek jy is. Ek het vanaf 4dp4dt begin om op 'n stokkie te piepie. Ek kon dit net nie uithou nie en wou nie verassings he nie. Ek het mooi gewag totdat die trigger uit my sisteem is (alhoewel ek gevrees het dat my eerste +HPT dalk tog nog onder die invloed van die trigger kon gewees het) en toe elke oggend begin toets. EK het redeneer dat as ek 'n negatief kry...kan ek immers al begin huil en nie so geskok wees met die bloedtoets nie. En...as dit 'n vals negatief is, dan kan ek regtig baie bly wees as dit 'n + bloed is. Maak tog net seker (as jy jou POAS) dat jy nie 'n dischem stokkie koop nie. (Dit gee vals +). Kry sommer digitale toetsies van dag 1 af.
Ek hou BAIE BAIE STYF DUIMVAS.