Hallo julle almal
Jammer ek is so MIA - ek het nie altyd iets om te se nie en wag ook maar tot ek wel nuus het. Maar ek lees elke dag almal se comments.
Lagogies - ek hoop die naarheid is darm nie te erg nie. Baie geluk met jou huweliksherdenking - en wat 'n mooi manier om dit te vier met 'n babatjie wat oppad is!
StellaK - baie geluk met die seuntjie. Ek weet hy gaan vir julle baie vreugde en plesier verskaf!
Hopeful - 2 klein poppies om op te "dress" - dis te oulik! Baie geluk!
Zettie - ek is so jammer vir die BFN. Groot drukkie vir jou!
Bea - so bly jy het nie newe effekte nie van die DHEA nie en ek hou duime vas dat dit vir jou meer eiertjies sal gee!
Ertjie - dis 'n baie mooi follie - baie geluk!
Chrizzie - jy moet lekker vakansie hou en 2 maane is om die draai!
AFM - Ek het maandag begin weer met 2.5mg Femara (dag 3 tot 7) en ook Menopur dag 3, 5, 7 en 9. Maandag het die dr self die menopur vir my ingesluit net sodat ek kan sien wat om te doen. Vanoggend het ek dit self gedoen maar julle, daai naald is vrek dik (of dikker as die ovidrel naald) en ek het gesukkel om dit in te kry in my maag. Ek kon nie die naald te ver indruk nie maar ten minste is als in en niks het uitgekom nie. So ek hoop maar dis reg.
Het een van julle al menopur gebruik?
Maandag is my eerste follie scan en dan weer volgende woensdag. Dan sal sy vir my se wanneer ons IUI doen. Ek glo dis volgende donderdag en vrydag. Volgende vrydag is ek en my man al 5 jaar getroud so ek hoop dit is ons maand hierdie vir goeie nuus!
Julle almal moet 'n wonderlike daggie he.
xx