× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 22 hours ago #242479 by Chrizzie
Hallo almal

Sjoe, dis alweer bedrywig hier!

Jammer oor die BFN'e, lyk my September is nou nie so goeie maand nie. Dis waar wat StellaK sê, mens moet jou tyd vat om oor dit te kom.

Sterkte vir al die scan en bloedtoetse die week!

Bea, hoe gou gaan julle weer 'n siklus doen?

AFM: Ek is maar in "two minds" oor wanneer om nog 'n silkus te doen... Het gedink om eers breek te neem tot Januarie, maar nou twyfel ek weer. Ek is op vakansie so het nou baie tyd vir dink.... Het nou weer begin oefen ook, so voel sommer beter. Sien Maandag weer Dr, sommer om net te gesels en om presies te hoor hoe werk FET.

Lekker dag verder almal! :heart:

TTC since January 2011
Me -30, PCOS - not ovulating
DH- 30, everything fine
#1 IUI June 2012 BFN
Hysteroscopy and Laparoscopy March 2013
#2 IUI June 2013 BFN
#3 IUI July 2013 BFN
#1 IVF ICSI September 2013 BFN (4 frosties)
#2 IVF FET - December 2013 BFP, early mc
#3 IVF FET - December 2014 BFP! Praying for our miracle!
EDD: 31 August 2015
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 1 day ago #242470 by kayla
Hello julle

Sjoe ek het julle gemis. Ek het elkeen se post gelees, maar sal volgende keer personals doen. My kop is nog op braai dag

AFM: Die breek was ongelooflik lekker. Net wat ek en manlief nodig gehad het, maar nou is dit terug realiteit toe. Ek het so n rukkie terug by vriende gekuier, toe is die se ouma daar. Die tannie "voel" toe dat sy reflexology op my moet doen. (dit was nogal freaky). Ek glo glad nie aan dit nie, maar sy kon deur pressure points te voel in my voet sien/voel dat ek bietjie sukkel met my vroulike goed. So toe maseer sy n bietjie en werk daar op. Ek dink ek gaan weer gaan. Hey, dit kan seker nie skade doen nie.

Ek is nou op CD 16. Op CD 3 moes ek bloed getrek het en daardie toetse lyk normaal. Vrydag het my follie scan nog niks gewys nie. Vandag se scan wys ook niks en die wand is ook baie dun. Maar my siklus is maar deurmekaar en volgens my sal ek eers more ovuleer. Ek moet weer vrydag gaan scan en dan op CD21 weer bloed trek. My prolaktien vlakke is weer amper terug na normaal. Die dokter dink nie dat ek hierdie siklus gaan ovuleer nie. Hy se hy wil my liggaam nog so 2 siklusse gee voor ons met medikasie gaan begin.

PVA: Ons doen follie scan en bloedtoetse om ovulasie te bepaal en as ek teen desember nog nie self geovuleer het nie gaan ons begin met Clomid Januarie. Ek gaan ook maar die ovulasie test kits gebruik vir my eie peace of mind.

Baie sterkte met almal se siklusse.

13 years 1 day ago #242465 by Bytjie
More almal, het julle lekker gebraai gister.

Debs, Hopeful, Stella, die mensies met die pensies. hoe gaan dit met julle almal. Stella jy moet kom update Maandag.

Bea, ek hoop ook dat julle met IVF#3 sal kan begin.

Zarah, mens probeer wegbly maar jy kan nie ne. Ek dink dus omdat hier so baie van ons is wat weet waarvan die ander een praat en ons verstaan waardeer almal gaan. Ek kry defnitief nie die tipe ondersteuning tussen my huisvriende nie.

Zettie, sjoe jy't nog twee wekies oor voor jy toets. Ek hoop jy kan uithou tot die 4de toe.

AFM - gister uit die bloute daag AF vir die eerste keer in seker 4 jaar vanself op, ek het myself amper flou geskrik :ohmy: . Sy moet nou net nie my planne vir die histo...(die woord is lank om elke keer te tik) kom beduiwel nie, ek wil hê daai dr moet my volgende Donderdag doen, sodat ons weer volstoom kan TTC.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 1 day ago #242464 by StellaK
goeie more dames,

Zarah, dis lekker dat jy nog saam gesels. en ek hoop dat jy ook sal vrede kry en januarie vol nuwe moed dit weer aanpak. sterkte ook met die deurmekaar siklus.

Ertjie, Amandatjie, baie baie jammer oor die BFN :cry: groot drukkie vir julle.
laat genoeg tyd om te treur daaroor. :heart:

Naomi, voor jy weet is die gewag verby, en dat is dit weer volstoom vorentoe.
dit is darem aaklig as die tyd so stadig verloop :headbang:

Zettie, ek hou so styf duimvas vir jou. wanneer toets jy?

Hallo aan al die ander vriendinne

AFM, ek het 'n heerlike lang naweek gehad, het baie geslaap, kyk die moegheid het vir my goed geslaan die laaste week. donderdag en vrydag het ek nogal super goor gevoel.
ek sien nou maandag wat kom die dr. ek sien vreeslik baie uit daarna.

hoop julle geniet die kort wekie baie
:heart: :heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 2 days ago - 13 years 2 days ago #242460 by Bea
Haai almal!

Zarah, bly jy chat nog saam :-). Hoe is jou gemoed nou? Januarie is net om die draai!!

Hopeful, dis altyd vir my lekker as jy inloer. Lagogies jy ook - almal wat deur n suksesvolle IVF is gee beslis vir my hoop en bly vir my n inspirasie.

Naomi, geniet die laaste paar dae van kuier, een van die dae is dit iets van die verlede :)

Zettie, ja nee dis reg, ek hou styf duimvas! Hoop jou oog is gou beter. Ek gaan ook maar die boek aanskaf - kan nie glo ek is al (hopelik) oppad na IVF #3 toe nie :/

Ertjie, Amandatjie, jammer oor julle BFN. Amandatjie, sterkte vir hierdie pad waarop jy is.

Stella en Debs, hoe gaan dit met julle babsies?

Andie, baie dankie. Julle doen ook nou weer toetse? Hoe gaan dit met die laaste troureelings?

Hallo aan al die ander dames.

AFM: ek voel ook emosioneel heelwat beter. Was gister kerk toe, gedink ek sal sit en bid vir nog n baba, maar toe kry ek myself dat ek eerder bid vir vrede in my hart. Ek was nogal emosioneel, maar dit het my gehelp. Sien FS oor n week.

Hoop julle almal het n heerlike vakansiedag more!

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 2 days ago #242457 by Lagogies
Zettie waars die "like" button? Ek vertrou die positiwiteit en signs is omdat jy swanger is fxfx

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

13 years 2 days ago #242456 by zettie
Goeie more julle pragtige dames.

Hopeful jy hoev glad nie sleg tevoel nie en is baie welkom hier jy het hierdie lang swaar pad saam ons almal gestap.

Zarha ook bly jy gesels nog lekker saam.

Naomi hoop tyd vlieg gou.

AFM. Niks nuus aan mykant nie behalwe dat ek erg infeksie in my oog het en dit is bitter bitter seer. Verder is my (.)(.) steeds seer en glo en vertrou ek steeds dat ek swanjger is.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker