× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 1 day ago #242455 by Bytjie
Hopeful, jy's omtrent diep vanmore. Is julle al 100% seker van julle babas se geslag?

Debs, hoop die eksamens vorder goed.

StellaK, het jy dan nie 'n scan die week nie?

Ertjie, jammer om te hoor dis 'n BFN. Ek hoop daai Femara doen sy ding vir jou.

Zarah, ek's bly jy kan nie wegbly nie, jong dit gaan goed, dis net die d@##%&%$ tyd wat so stadig omgaan (ek moet eers Maandag die dr bel). Ek het weer lekker gekuier Saterdag en more is dit bring&braai by vriende, dan's dit my laaste drink - hopelik sommer vir 'n laaaaaang tyd. En jou kant? Jammer oor jou siklus.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 1 day ago #242454 by ertjie1
More almal

Hoop almal het `n wonderlike naweek gehad, en die wat nogsteeds naweek hou, geniet dit. :)

Ek dink ek is stoksiel alleen in die gebou vandag, maar nou kan ek bietjie opvang met die agterstallige werk. :blink:
Gelukkige weer more afdag, maar my man werk, so dit help nie veel nie.

AFM: AF het saterdag oggend opgedaag. het vandag met Femara begin en dan op CD11 vir sonar gaan.

Lekker dag aan almal! :)

13 years 1 day ago #242453 by Zarah
More almal

Ja jong, ek kan net nie wegbly van moomie en my maaikies nie :)
Lyk my almal is op vakansie! Behalwe ek.

Hoe was die naweek? Ek het baie lekker met my familie gekuier saterdag.

zettie, hier kom n ding! Ek dink nie dis te vroeg nie want ek het al so baie gehoor van dames wat net weet hulle is swanger. Wanneer gaan jy toets?

Hopeful, ag nee vriendin! Hoe klink jy dan nou so hartseer? Jou storie is so n groot getuienis en jy moet dit gebruik om ander te inspireer. Jy is so n liewe mens en ons waardeer jou baie.

Naomi, hoe was die naweek?

Wie braai almal more? My man het niks nodig om te braai nie en sal dit elke dag doen as ek nie keer nie!

Al die ander, wees gegroet!

AFM: My siklus is weer heel deurmekaar. Ek dink dis al die hormone van die IVF. Ek moes iewers oor die naweek ge-ovuleer het, maar ek bloei/spot al heel naweek. My man se gister hys ook bly ons vat n break want nou kan ons op ons huis fokus. Met TTC gaan al mens se fokus en geld in behandeling.

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 1 day ago #242452 by Hopeful
Hi Julle almal,

Ek is nie lekker seker hoe om die post te beging. Ek hoop dat elke liewe een van julle weet dat ek hulle julle diep life het en elkeen n baie baie special plek in my hart hou. As dit nie was vir julle nie sou ek al lankal n gebroke en vernietigde mens gewees het. Hulle het saam met God het my op teie gedraa wat ek nie die krag gehaad het om op my eie twee voete te staan nie.
Daar is nie ander woorde as dankie nie al begin dit nie eers opsom hoe ek voel nie.
Ek lees nog elke dag elke post en dra elkeen van julle in my hart en huil saam met elke BFN en ek is nie still oor ek julle vergeet het nie maar eerser oor ek julle life het. Ek weet hoe dit gevoel het waneer mense aan beweeg het uit die TTC thread en weet dit het altyd gemende gevoelens. So ek hou bietjie my afstand. Soos ek se moet nie vir n oomblik dink ek is weg nie wand ek stalk hierdie forum nog net so baie so soos altyd!!!!!!!

Zettie speciaale groot drukkie vir jou die maand ek hoop werklik dat dit alles goeie tekens is.

Amandatjie ek stem saam met Zarah jy moet jouself kaans gee om te truer. Ek was in n sithuhasie waar ek altyd te skuldig gevoel het om te huil oor my hartseer oor die kompliekasie by my DH was wou ek hom nooit seer maak of nog meer skuldig laat voel het nie. Ek besef nou meer as ooit hoeveel meer ek moes huil en hoeveel skade die gevoelens terug hou gedoen het.

zarah, dit klink op jy op n pad is na n baie goeie plek emotional, ek weet hoe swaar hierdie pad vir jou ook is en ek hoop jy weet hoeveel jy die lig op my pad was en hoe gereeld ek na jou opgekyk het. Ek weet die voel of daar niks oor is nie maar proebeer om strek te bly.

Aan die res wat seker lekker lang naweek hou geniet die rus kaansie.

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 1 day ago #242450 by Bytjie
More almal,

Ertjie, het jy toe daai toetsie gedoen?

Zettie, ek is baie bly oor jou positive attitude. Ek glo ook dis jou maand die.

Amandatjie, jammer oor die BFN. Gee jouself kans om te treur, dis baie belangrik. Ek bewonder jou man vir die opoffering wat hy bereid is om te maak.

Zarah, ek sal bietjie gaan loer daar by Fertilicare.

'n Lekker Maandag vir almal en more is weer 'n lekker afdag! jippee

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 2 days ago #242446 by Lagogies
Zettie ek kry net die gevoel die is JOU maand B)

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

13 years 2 days ago #242445 by zettie
Ek het die book gedownload op Kalhari en kon dit nie los nie het dit gister oggend gedonload en die hele boek gister gelees al 305 blaaie. Dit kos R107.00 as mens dit donload. Tersia se storie het my nuwe hoop gegee maak nie saak wat gebeur ons moet net aanhou glo en vertrou. Op n heel ander noot Ek lag eintlik vir my self want daar is geen kans dat mens op 4dpo enige simptome kan he nie maar ek was so lus vir Lemon Twist vanmiddag ek sou dood maak daarvoor en vanaand toe maak ML prawns gaar en daai reuk ek het amper opgegooi. So ek glo en vertrou dat dit iets beteken alweet ek dit is heeltemal tevroeg vir so iets.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker