Zarah ek is sooo bly jy klink beter.
Naomi lank terug toe ek nog mooi en jonk was het ek miskraam gehad op 16 weke - baba het ophou groei op 13 weke. Baba was nie beplan nie, was al 5 jr getroud. So eers was ontnugtering om swanger te wees op die pil. Toe ons begin uitsien na baba verloor ons hom. Dit was seuntjie. Alles aan hom was perfek . Hy het in die palm van my hand gepas. Ek kon nie ophou kyk na die perfekte mensie nie. Elke vingertjie en toontjie was daar. Elke jaar 11 Des dink ek daaraan. As ek miskien nie oplet na die datum nie, kom ek agter daar is net eenvoudig iets fout. Ek is sommer net depressed. Die onderbewussyn vergeet nie. Daardie mensie is vir altyd deel v jou en jy vergeet nooit.
Toe ek die baba verloor vertel my ma my my ouma het 2 babas voltermyn gedra wat doodgebore is. Ek kan nie indink om so iets deur te maak nie. Dis seer om n baba te verloor. Iets wat ek wens nooit met enige vrou gebeur nie..
My een vriendin se due date was net week voor my, ook n seuntjie. As ek hom sien wonder ek hoe my seuntjie sou wees. Dit was bitter moeilik om die ooievaars by te woon, hulle geluk te wens, maar ek was bly dat hulle baba is ok.
Zettie ek weet hoekom jy so stil is, jy jaag manlief rond
Amandatjie en kayla geniet die vakansie en dink aan werkendes!
Chigozie sterkte v nuwe maand. Hoop dis BFP maand v jou
Hallo almal! Kom update bietjie!