× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 3 weeks ago #241854 by Chrizzie
Hallo Almal!

Amandatjie, laat weet ons asb hoe dit met die IUI gegaan het?

Debs, dis so spesiaal dat jou ma kan saam na die scan!

Nellak, ek prober ook maar altyd so lank as wat ek kan uithou viir ek toets...teleurstelling net te groot altyd as daai een strepie kom... :unsure:

Kayla, ek hoop AF kom gou dat julle weer aan die werk kan spring :)

Bea, hoe voel jy? Jy ook rustig?

StellaK, lekker rus die naweek. Hoop daai moegheid is beter na die naweek.

Lagogies, ek sien saam met jou uit na Maandag!!

NaomiB, geniet die braai en kuiertjie. Ek mis darem my rooiwyntjie die afgelope tyd :)

Zarah, sterkte vir more! Ek hou saam duim vas!

Dellie, hou moed tot Woensdag!

Bell, as ek Provera gebruik dan begin ek gewoonlik so op die 8ste dag wat ek dit drink, maar dit kan vinniger.

Hopeful, sien so uit om die hoor wat die tweetjies is. Ek hoop ook sommer vir twee!

As ek nou iemand vergeet het, is ek baie jammer.

Ek is vandag nog rustig by die huis. Voel niks ander nie en toets mos eers more oor 'n week!!!! :headbang: Ek en ML spot so oor tweeling dat ek dink ons teleurgesteld gaan wees as dit nie twee is nie :laugh: Maar een sal ook reg wees!

Geniet die naweek almal! :heart:

TTC since January 2011
Me -30, PCOS - not ovulating
DH- 30, everything fine
#1 IUI June 2012 BFN
Hysteroscopy and Laparoscopy March 2013
#2 IUI June 2013 BFN
#3 IUI July 2013 BFN
#1 IVF ICSI September 2013 BFN (4 frosties)
#2 IVF FET - December 2013 BFP, early mc
#3 IVF FET - December 2014 BFP! Praying for our miracle!
EDD: 31 August 2015
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 3 weeks ago #241850 by kayla
hello julle

Naomi, stywe drukkie. Gaan groot die naweek, wyn is mos lekker. Dis altyd lekker om te BD net vir die lekker, sonder om jou siklus in ag te neem nie.

Zarah, more is minder as 24 uur weg :woohoo: :woohoo:

Debs baie sterkte met die swot. Jou boud spiere is seker al lam.

Die wat wag vir BFP, ek kruis ook alles wat moontlik gekruis kan word.

Al die ander dames, wees gegroet.

AFM: Ek weet nie waar ek in my siklus is nie, wag vir af wat so oor n week en n half tot twee weke moet kom. Dan is ons volstroom weer an die "werk".

13 years 3 weeks ago #241848 by Debs
Goeie more!!!

Amandatjie: baie sterkte girl ons almal dink aan jou!

Zarah: hehehe ek is bly jys genees vd siekte!! PUPO is elkegeval n baie lekkerder siekte as die POAS een!!! Hehehe!! Ek bid sooooo vir jul en hou soos ek dink Naomi sal se, alles gekruis vir julle!!!!

Lagogies: my dr is by Wilgers en selle storie sy kry die uitslae maar haar monster word by Ampath daar geneem en hul stuur vir haar. MAAR en ek het dit gedoen met my bloeduitslae want n vrou magi so wag nie!!! Hehehe!!! Op die vloer net bo Ampath is Vermaak en Vennote. Hul het weggebreek v Ampath n tuk terug. Hulle vat so uur na n uur en jy gaan haal dit self. So ekt by Ampath en Vermaak en vennote getrek en toe my uitslae gaan kry. Needless om te se het ek nie n clue gehad wat die syfertjies beteken het nie ekt indeedaad you are pregnant! in die uitslae verwag hahahaha. Maar glo jy sal weet enigiets bo 1 is n happy gesiggie :) dis dubbel betaal maar lol vir my was dit die moeite werd! Oh maaan eers maandag though! Gehoop ons kon al celebrate sondag :)))) sien baie uit!! Ek gaan net soos n veldmuis lyk van die heeldag se gesit en swot agter geslote deure :)

Hopeful: ek is steeds so excited vir sie moontlike dogtertjies oeee!!
Kani wag om te hoor wat stellak kry nie!!!

Naomi: ek is bly jy voel weer beter vanoggend. Jul weet darem nou wat gebeur het en die toetse sal baie help. Is bly hy wil sommer dadelik kyk en nie wag nie :) en soos zarah se dit het nie haar siklusse omver gegooi nie.

Aan die ander oulike dames, wees gegroet en he n pragtige vrydag!!

Afm: 19 weke en 2 dae vandag. Pensie groei hehe! Slaap is al heelwat ongemaklik en ek bly maar moeg -wat nie die leer help nie en dis erg crunch time nou! Sien uit na Woensdag vir ons 20 weke scan :) vir die 1e keer kom my Mamma saam dis vir haar soo spesiaal en dis so special dat sy nou mentally by is en kan travel. Ons weet nooit wanneer die volgende terugslag met haar Lupus siekte is nie dus weet ons nie of sy elke keer dit gaan oorleef nie. Dis altyd by die dood omdraai stories. Sy was mos nou onlangs weer 5 weke in intensief. So sy mag dalk seuntjie nie eers sien nie en dit beteken so baie vir haar. :)

Me: 30
DH: 32

Nov 2012 - Off Yasmin (8.5 years on BC)

Nov 2012 - Feb 2013 Not TTC

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

23 May 2013 - BFP!!!!! 4w1d
EDD 29 Jan 2014
C-section date 16 Jan 2014

13 years 3 weeks ago #241847 by StellaK
Goeie more dames

Andie, lekker om weer van jou te hoor. hoop nie dat die gewag te lank raak nie.

Naomi, groot drukkie vir jou vriendin. geniet die af maandjie. dink aan jou :heart:

Zarah, ek is so bly jy voel so goed. en dit is verseker, ons sal nie hierdie padjie kan stap sonder God nie. kan nie wag vir jou update more nie. FXFXFXFX

Lagogies, dis amper maandag. :woohoo: FXFXFX
ek dink ook ons gaan baie lekker kuier en sien baie uit daarna.

hallo aan al die ander dames
:heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 3 weeks ago #241845 by Bytjie
Lagogies, dis soos Zarah sê. As ek kontant betaal, kan ek self na drie ure afhaal of hulle faks dit my dr dan vat dit so 'n uur na 'n uur en half toe.

Zarah, ek's klaar besig met planne vir more :evil: . 'n Paar van my vriendinne kom na my toe en ons gaan bietjie braai en baie drink :woohoo:

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 3 weeks ago #241844 by Zarah
Dis mos sommer nonsens Lagogies! Hier by ons kry ek sommer self die uitslae. Dit sal so 3 ure vat. Ek en ML wil gaan plante koop en breakfast na die toets om die tyd om te kry. Sjoe, nou stoom die treintjie weer vinnig voort!

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 3 weeks ago #241843 by Zarah
More dames

Naomi, jy moet die af maand geniet en als doen wat jy nie kan doen as jy TTC nie. Drink wyn, hardloop rond, BD sommer vir die lekkerte en eet net wat jy wil! Ek het 3 laporoskopies en histeroskopies gehad en dit het glad nie my siklusse beinvloed nie, so ons het aanhou ttc. Hoor net by jou Dr hoe lank julle moet abstain. My FS het gese, sodra ek reg voel, is dit reg.

Amandatjie, sterkte met die iui vandag. Kom post hoe dit was.

Lagogies, jy en die pregnant fairies moet lekker kuier en ons kom jaloers maak maandag.

Dellie, hoe voel jy vandag? Spot jy nog?

Stellak, Bell@, Andie, Hopeful, zettie, nellak, al die ander dames, WEES GEGROET!

AFM: Ek voel sommer stukke beter vandag. Ek is klaar met HPT's en is nou genees van my POAS siekte! LOL! Ek bid baie en praat met God en ek voel on top of the world!

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.