More almal
Amanda, daai follies klink goed ek hoop hulle hou aan met groei

ek sal tog vir Snoekie vra wat sy gevat het om haar LP te verleng dit was net vitmens dit kan seker nie skade doen nie????
Zarah, Groot Groot drukkie vir jou!!!! Hou moed PUPO en daai other wise is net AF wat opdaag!!!!!!!!!!
Bea, Chrizzie, nou kom die 2ww ( af actually die 10 day wait ) hehehe hou moed en try weg bly van google hahahah ( ya right as if that is possible LOL )
Zarah, ek is so excited vir jou volgende update
Naomi, voorspoed met jou afspraak en ek hoop julle kan antwoorde kry
Stella Debs, hoe gaan met julle twee?
AFM: was weer vir scan altwee babs lyk goed en groei mooi. Hulle meet altwee nou net so oor die 12cm. Hulle was weer n week ouer as hulle regte "gestational age" wat nie verbasend is as mens dink hulle pa is n groot ou wat amper 2m lank is nie. Die enigste proebleem met dit is dat ek is nie baie groot gebou nie ( beitjie vet ) maar my raam is klien en eks effe aan die kort kand. So die dok is bekomered dat ek dit nie sal maak tot 36 weke nie ( 36 weke is full term met tweeling ) en hy dink ek sal hier by 32-34 weke in kraam gaan. Hy dink die babas gaan eenvoudig net uit spasie uit raak. Dis nie n huge krisses nie dit beteken net hulle gaan langer in NICU wees maar hy se ons moet nie nou eers teveel daar oor stress nie en ons moet my nou net mooi monitor tot dan. Hy sal alles van sy kand af doen om hierdie tweekies binne te hou so lank moontlik.
En vir die nuus...... ons kon nie tottiekies sien nie so hy vermoed dis twee dogtertjies. Hy is nog nie 100% seker nie en se ons moet nog nie uit gaan en pienk koop nie wand die geslags dele kan moontlik nog net geswell wees en dus kan ons nie n penis sien nie. Hy sal well op my volgende scan kan befestig ( 26 September ) as daar by daai teid nog nie totties is nie dan kan ons verseker weet