More julle, gister was vakansie dag hier in Namibia so ons het lekker langnaweek gehou ek en DH was bietjie weg net die twee van ons was baie lekker!!!!
Zettie!!!!!!!!!!!!!!!!! Ek is so opgewonde vir julle dit is wonderlike nuus!!!!!
Zarah 4/4 is awesome so excited vir jou kan nie wag vir jou update nie
Laggogie moet nie moed verloor nie onthou jy kan moer baie eirtjies he as hulle nie good quality is nie maak dit nie saak nie. Hou moed twee is wonderlik kan nie wag vir jou update nie!!!!
Bea hoe gaan dinge jou kand?
Chrissie, great vir die follies sien uit na jou volgende scan!!!!!!
Stella ek kan nie wag vir jou update more nie!!!!!
Iemand het gese oor hulle niggie wat 19 is en tweede keer swanger is. Jy is nie lelik dat jy so voel nie. Ons voel almal iewers op n stadium so en almal van ons het sulke mense in ons lewe. In my geval was dit on BESTE PELLE wat kort na ons uitgevind het ons is infertile ( toe try ons al vir meer as n jaar om swanger te raak ) dat hulle " perongeluk" swanger geraak het ( hulle was maar n paar mande getroud ) hulle het geen medies gehaad nie sy het nie op daai stadium gewerk en n inkomste verdien nie en hulle kon net eenvoudig nie op daai stadium dit bekostig nie ( dit gaan darem nou al baie beter met hulle ). Haar hele swangerskap was vir my BAIE moeilik en het BAIE onregverdig gevoel en die heeltyd hoekom hulle wat die nie eens nou will he nie. Ons vriendskap het baie gely onder dit en self nou is dit maar steeds n seer punt. Ek het ook baie skuld gevoelins gehaad daar oor. Ons almal voel iewers so en dit maak ons nie slegte mense nie dit maak ons net mens!!!! Groot drukkie vie jou!!!
Shoe julle daar was nou baie wat ek moet opvang so ek kan nie lekker onthou nie. Jammer vir die wat ek vergeet het