Zarah, eet daai pynappel.
Ons het 'n ok verhouding. Dis net 1 resep wat behels port, wonderkroon, lewensessens, 1 neut, borrie en nog so 'n klomp ander kak. Man die vrou het my nou net bedonnerd gemaak met haar kampstige raad. Dis eintlik meer van wil inmeng en vir my sê wat om te doen. Ek het lus om vir haar te sê sy moet in haar moer vlieg. Ons het vir niemand gesê ons doen KI nie, almal dink ek drink maar net die pille en dan probeer ons normaal. Ek het haar net gister gesê van die miskraam, sy's nou so hartseer (lyk sy huil sommer vir my part ook). Ek is jammer as ek ongevoelig of ondankbaar klink maar daai vrou kan partykeer lekker agteraf wees.
Met my skraap verlede jaar, kon ML nie saam met my hospitaal toe gaan nie. Ek was heel ok daarmee. Skoonma besluit toe om die middag hospitaal toe te kom want ek mag nie so 'alleen' daar wees nie, en as haar kinders seerkry kry sy ook seer, blah, blah, blah. Agterna hoor ek sy het vir haar skoonsusters gesê dat sy maar hospitaal toe moes kom want my familie wou nie en ek is so alleen in die hospitaal.
Julle ek het nou lekker gerant and rave en jammer vir die paar Franse woorde wat so ingeglip het. Dankie dat julle daar is en verstaan.
Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP