Hi julle
Ek het met n skok besef ek het nog 2 ure van werk oor, dit voel soos tjaila tyd al. Was n laaaang dag.
Debs: Baie, baie geluk met jou aankomende bloubul
Bea, Lagogies & Zarah: Baie sterkte vir die spuite en pille en sommer alles wat gepaard gaan met IVF. Ek bid vir goeie kwaliteit bevrugte eiertjies wat hulle gaan terug plant.
Lagogies: Ek het so gelag vir jou "snow babies" baie oorspronklik
Amandatjie: Sterkte vir jou 2ww, ek is een van die POAS verslaafdes en ek weet sommer ek gaan baie raas kry by hopeful.
Bell@: Nog geen AF????
Stellak: Amper scan tyd. Tel die dae af, tic toc tic toc
Lalie12: BIG HUG, so jammer oor IVF. Jy het n goeie attitude. Die ding gaan jou nie onder kry nie.
NaomieB: Net so jammer vir jou en ek voel saam jou seer. Stuur vir jou ook n groot hug
Zettie: Ek skree saam met die res GROEI FOLLIES GROEI
Andie: Bid vir donderdag. Daardie follies moet uithaal en wys.
AFM: Ek wag saam met Bell@ vir AF

Ek was so 2 weke terug by die gynea vir n check up. Alles lyk ok, maar ek het nooit vir enige bloedtoetse gegaan nie. Ek gaan nou nog die maand wag en as AF nog nie hier is nie gaan ek die dok vra en dreig vir Provera tot dat sy ingee. Ek het so n paar jaar terug n baie hoe prolaktien vlakke gehad waar AF ook net verdwyn het. Ek dink dit is weer dit, maar volgens my gynea is ek net n bietjie oorhastig. Ek moet vir nog 2 maande wag voor sy enige toetse sal doen.
Lekker dag vir julle