LOL Zarah, seker die fs het al ALLES gesien. Hoe het dit gegaan?! Ek hou alles gekruis!!
Andie, jammer dat jy nie slaap nie, maar die Fertomid is amper verby - sterkte - hoop jy kom deur die dag. Love jou positive thinking! x
Lagogies, het jy toe getoets? FX FX FX
Debs hoe gaan dit nou? Jou stresvlakke al minder?
Bell, ek hoop jou AF kom gou - dis nou as daar nie 'n BFP vir jou wag nie!! Jy is in goeie hande by VP. Ja die scans is gewoonlik tussen 7-9 - het my altyd goed gepas wat dan kon ek voor werk gaan. Met KI hoef jy nie oor 'n naweek te gaan nie, maar met IVF wel omdat die meds op 'n dag tot dag basis aangepas word. Sterkte!
Naomi, kan nie glo jy gaan al Maandag vir jou scan nie - die tyd vlieg! Hoop jy kan slaap tot dan - geniet dit!!
Zettie, hoe gaan dit nou met die spotting etc - het dit al gestop?
Anthea, geniet die naweek weg.
Stella hoekom is jy so stil? Hoe voel jy nou? Hoop die tyd vlieg ook tot jou eerste sonar!
Hopeful, hoe gaan dit? Het die nuus van die tweeling al ingesink? Wanneer is jou due date? Sterkte xxx
Lalie, hoe gaan dit met die 2ww? Probeer positief bly - dit vat regtig net een embrio
AFM Verwag AF volgende Donderdag op CD30 - ek hoop dit kom al vroer, dalk al CD28. Ek het vandag begin hoofpyn kry, gewoonlik is dit 'n teken, ek hoop regtig so - hierdie gewag beproef regtig mens se geduld.
Lekker dag almal!!