More Almal,
Amanda daai follies klink awesome!!!! FXFX vir KI
Zarah, het AF al gepitch, toe ek op die pil was en ek kan voel af will kom maar daar ook nie op nie het ons altyd goed geBD

het gewerk soos n bom hahaha ek weet nie of dit sal werk nie maar try dit tenminste is dit fun of dit nou werk of nie hahaha
Lalie, voorspoed met die terug planting ek sien uit na jou update oor hoeveel eggies hulle terug gesit het
Andie, so excited vir IUI!!!!!!!! Ek hoop jy kan sommer eerste keer BFP kry!!!!!!!
Hi aan die res, Bea Naomi, stella, zettie, debs en vir as ek iemand vergeet het ek hoop julle het n wonderlike lang naweek gehaad.
AFM: Dit het regtig oor die naweek ingesink dat ek twee pragtige babtjies opad het!!! Ek was baie geskok donnerdag toe hulle dit vir my gese het maar ek is vreeslik bly en baie opgewonde!!!!!!! Ons Fader is net ongelooflik!!!! Ons het toe die verslag terug gekry van die radioloog, daar is net een placenta so dit is heelwaarskeinlik n identiese tweeling. So dis of twee dogtertjies of twee seuntjies!!! My man wou freeslik graag n dogtertjie en suentjie he maar ek wou nog altyd twee van die selle geslag gehaad seker oor ek twee susters het en weet hoe special daai band is en so dat die twee boeties lekker stout gaan wees saam!!!!!