More more!!
Ek hoop almal het 'n baie lekker langnaweek gehad!!
Hopeful!! Ek weet jy het!! Goeiste genade, dit moes omtrent 'n skok gewees het!! Ek dink ek val bo van daai tafel af as die dokter vir my so iets moet sê. Maar baie baie baie geluk vrou!! Ek glo en vertrou albei babas sal mooi gesond en sterk wees en jy sal 'n uneventful swangerskap hê. So baie bly vir jou!!
Stella, gaan jy weer vir opvolg bloedtoetse gaan? Bly om te hoor als gaan sover nog goed. Miskien is jy een van die gelukkiges wat nie so baie simptome het nie
Naomi hoe voel jy? Enige simptome al?
Lalie, sterkte vir vandag. Seblief laat weet ons sodra jy kan hoe dit gegaan het en hoeveel hulle ingesit het.
Zarah, ek en jy is alweer net 1 dag uitmekaar uit!!
Amandatjie, ek hoop daai eiertjies groei baie mooi en dat hierdie KI die een is wat werk.
Zettie, sterkte vir jou ook! Hoop al die pille en spuite werk!!
Bea, Lagogies, Debs, Anthea en al die ander... Hallo!!
AFM, ek was lanklaas so opgewonde en bly om AF te sien. Veral as die ou heks vroeg opdaag!!

AF het toe sommer Vrydagaand opgedaag in plaas van more, so ek is vandag CD3 en ek gaan die 20ste vir my follie scan.
En dan het ek ook besluit ek gaan sommer vandag al my ginekoloog bel en 'n afspraak probeer kry vir so 8 weke, want gewoonlik moet mens maande wag vir 'n afspraak by haar. Soooooooo..... As (WANNEER) die eerste KI werk, het ek 'n afspraak vir my eerste scan en AS dit nie werk nie, kan ek die afspraak net uitskuif.
Lekker dag julle!!