× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 2 months ago #239678 by Bytjie
Bell, ek is baie jammer om te hoor van jou BFN en dat jy bietjie neerslagtig is. Dis 'n goeie ding dat jy Prof gaan sien en met hom praat. Ek glo dit sal jou meer gemoedsrus gee. Gee jouself tyd om af en neerslagtig te voel en huil as jy wil. Dit alles sal jou help om weer aan te gaan en beter te voel.

Hopeful, my DH het weer elke gekeer gehardloop dr toe as ons vir 'n sonar moes gaan. Dis 'n jammerte dat hulle so voel oor sonars, my senuwees sou dit nooit gehou het nie.

Baie dankie StellaK.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 2 months ago #239677 by StellaK
Goeie more dames,

Naomi, dalk is dit 'n baie goeie teken vir jou BFP. FXFXFX. ek bid hard saam jou. :heart: ek glo als sal goed gaan more en jy moet die af daggie geniet.

Bell@, jammer oor die BFN en so jammer dat jy so negatief voel. groot drukkie vir jou :heart: wanneer is jou afspraak by die Prof?

Bea, dit sal nou vir jou lekker wees as ons so saamsaam BFP kry.

Hopeful, gelukkig is die 12 weke merk nou om die draai.

hallo aan al die ander

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 2 months ago #239676 by Hopeful
More Almal

Bel ek is jammer oor die BFN en oor jy nie lekker voel nie. Ek dink elkeen van ons was al daar en wou net tou op gooi en weg hardloop. Ek weet ook dat niks wat ek se sal jou laat beter voel nie so al wat ek kan bied is n drukkie!!!!!!!!!! Ek hoop jy voel gou beter

Naomi, so excited vir jou KI vir more!!!!!!

Andie, ek is net so bly dat die trou reelings gedoen is. Onthou om dit te geniet die beplan tyd is gans te gou om en moenie dat iets of iemand jou uitstress nie

Bea, nog net n paar slaapies. Ek weet dis so moeilik om nie symptom spot nie met die progestoroon maak dit so moeilik wand mens voel swanger. Ek weet dit klink gross maar bloei jou mand baie as jy tande borsel? Ek het gedog daar is groot fout met my toe dit begin gebuer maar dis blykbaar n effek van progestoroon :)

Stella ek hou stuif duim vas die jou maand is!!!!!

AFM: Niks veel nuus nie hier nie gaan venaand die superman fliek gaan kyk so sien nogals uit daar na!!!
Naomi jy het gevra hoekom ons nie n 9 week scan doen nie. My dokter is nie mal oor baie scans doen in jou eerste triemester nie. Hy se die babtjie is so sensatief en hy voel nie dit is goed nie wand die scan werk tog met alerhande stale en goed. Ek dink dis net sy persoonlike gevoel, maar DH voel ook so so ja my kanse om sy arem te draai is nul :swear:
Bea, my due date is 21 Feb maar ek sal waarskynlik keiser so dan gaan dit die 7de feb wees

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 2 months ago #239673 by Bea
Naomi, sterkte vir more - vir die hartseer van laas jaar en vir die opwinding vd KI - ek hou als gekruis!!! Ja-nee - ek tel letterlik die slapies af!!!

Stella, hoe awesome sal dit wees as ons saam n BFP kry!

Sterkte Bell, al die ander, sal later hallo se, oppad meeting toe

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 2 months ago #239670 by Twinkle
Hallo julle almal

NaomiB dit is vanag 'n lieflike dag hier ja!!! Wens ek was af dat mens die dag beter kon benut :-)

Lyk vir my almal wag ... hopenlik gebeur daar net goeie dinge met almal

Was gister weer by dr en ongelukkig NIKS - weer getoets vanogend en steeds BFN. Ek het gister my afspraak ook bevestig by Prof Siebert sodat hy bietjie n detail scan kan doen en kyk of alles oop is wat moet oop wees... aangesien ek nog nie die jaar eers laat kyk het nie! MOet se gister na die Dr's afspraak het ek myself BFN gevoel... Voel net mens doen soveel moeite en NIKs gebeur nie - maak my baie baie negatief.. en hartseer... en ek sommer net af gevoel ...

Ek het baie gemengde gevoelens op die oomblik (en gister aand gehad) Ek sal na ek by Prof was seker meer duidelikheid he oor hoe wat en waar volgende...

Sterkte vir elkeen van julle sal vlg week hopenlik meer tyd he om personals te doen!!! probeer gereeld lees dat ek op hoogte bly!!!

xxx

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

13 years 2 months ago #239668 by Kathleen
Hi Daar Almal!!

Sjoe maar julle het omtrent gesels die laaste paar dae!!!

So excited saam julle almal!!! Klink regtig goed en hoop die goeie nuus bly kom.

Drukkies vir almal!!!

13 years 2 months ago #239666 by Bytjie
More almal, hoe gaan dit vandag. Dis 'n baie mooi dag in lieflike Paarl.

Bea, nog net 4 daggies en dan toets jy :woohoo:

StellaK, ek hoop daai feeks bly ver weg en dat jy ook 'n BFP gaan kry.

AFM, my dag verlof vir more is gereel. Julle, verlede jaar was 18 Julie CD1 van die siklus waar ek swanger geword het en more is 18 Julie my KI-dag.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP