Snoekie, baie dankie. Jou dogtertjie is te pragtig vir woorde - geniet haar!
Zarah, hoe voel jy vandag? Hoop jy gaan lekker rooiwyn drink die naweek.
Hallo Dellie
Bell, hoe gaan dit nou - gaan jy weer een of ander tyd toets?
Stella, baie dankie, en sterkte vir jou ook vir die volgende 10 dae - dalk wag daar nog 'n verrassing.
Naomi, jou BD marathon is om die draai! Ja, ek is ook jaloers, want beslis geen BD vir my tot die eerste beta toets nie.
Zettie, jy voel seker baie opgewonde? Dink aan jou xxx
Welkom hier Tal, baie baie jammer oor jou miskraam. So 'n lang siklus is gewoonlik nie 'n goeie ding nie - is jy al by 'n gynae wat jou kan help? Sterkte.
Hallo aan al die ander!!
Hopeful, baie dankie - nee ek gaan beslis nie voor die tyd toets nie. Die teleurstelling is elke keer te groot as die negatief is, maar die ergste is dat mens dan nie weet of dit waar is of nie. So ek wag maar eerder vir die bloedtoets want dan weet ek dit is finaal - of dit nou positief of negatief is. Dan kan mens dit aanvaar en aanbeweeg.
Hopeful, het jy ook die vaginale setpille gebruik - 3x per dag? Ek moet dit dus elke dag by die werk ook insit. En dan drink ek ook progesteroonpille in die aand. Het jy ook al hierdie goed gebruik?
AFM: Ek is heel kalm, terug by die werk vandag. Ek visualiseer heeltyd die ou embie. Vandag moet hy al 12 selle wees en oor twee dae 'n blastocyst. Dit kan eers inplant as dit 'n blast is, so nou verdeel die embie nog net mooi en ek hoop hy is baie gelukkig daar binne
Lekker dag almal!