× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 2 months ago #239518 by StellaK
Hopeful, so bly dat jy beter voel :cheer:

Bea, bly als het goed gegaan, en baie sterkte vir die 10 dae se wag. jy moet mar probeer om rustig te wees.

Hopeful, Zarah as ek nou terug is na die gewone siklus, dan verwag ek AF oor so 11 dae.

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 2 months ago #239516 by Zarah
Bea! Whoo hoo! :woohoo: Ons sal help om die 10daggies besig te hou.
Hopeful, dis so lekker om weer van jou te hoor. Kannie wag vir jou boep fotos nie. (Ek het self n tube :laugh: )
Hi zettie. Lekker om jou te hoor. Sterkte met die cycle.
Welkom Tal
Stella, waar trek jy?

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 2 months ago #239515 by Hopeful
Hi Julle shoe maar julle het ontrent hier ge woeker moes nou baie op vang!!1

BEA DIT IS AWSOME so so so excited vir jou. Shame voorspoed met die le, my blaas wou later bars het nie geweet hoe ek dit het nie hahahaha!!! Voorspoed vir die wag en ek se jou nou MOENIE HPT DOEN NIE GLAD NIE MAAK NIE SAAK HOE GRAAG JY WILL NIE DAAI GOED IS DIE DUIWEL EN EK HET TWEE FALS NEGATIVES GEKRY MET MY IVF CYCLE!!!!!!!!!! Shoe raas ek nou lekker met jou :blush: :lol:

Zarah, ek is bitterlik jammer my hart het tot in my voete gesink toe ek jou post lees ek hoor wat se jou DH :cry: :cry: :cry: on the bright side n IVF cycle is nie die tyd om oor werk te worry nie so meskien is dit goed as jy dan jou werk kan af handel en af vat. Om relaxed te wees is baie belangrik geduerend die IVF groot drukkie vir jou vriendin.

Zettie so lekker om van te hoor en ek is so excited vir jou TTC die maand ek hui bitter stuif duim vas.

Naomi, shoe maar jy klink na n besige vrou, nou is jy die een wat brag hahaah lyk na n wenner plan maar soos Bea se try om dit special te maak en nie werk nie. FXFXFXFX

Tal, welkom hier by ons. Ek is jammer oor jou verlies en dat julle nou moet sukle. Hou moed vrou en soos die ander se is temping en OPK de beste manier om weer optrack te kom. Dit gaan jou well n rukkie vat om jou cycle weer te leer ken. Wees rustig en voorspeod. :heart: :heart:

Bel, ek hoop regtig jy het net te vroeg ge toets ek is so anti HPT na my twee fals negatives ek kan bars.

Stella, FXFX vir jou ook waneer verwag jy AF

Shoe jammer as ek iemand vergeet het :)

AFM: Voel baie beter vandag, die naar geid haal my bietjie in maar dis nie te bad nie ek kan dit darem nog intoom hou met Ginger Ale en Sparkeling water en om eerlik te wees geniet ek die naargeid, dis soos klien boodskappies van my Broodjie :lol: Anders het ek nog nie regtig maagie nie ( well om eerlik te wees is ek effe oor gewig so het maar n natural tube in om my middle ) maar wat ek well optell is dis meer ongemaklik en niks lekker as daar drukking op my baarmoeder en maag is nie. So al my broeke pas nog dis net nie lekker om dit te dra nie wand die zips en knope druk ongemaklik. Ons het laas week begin fotos neem ( gaan dit nou weekliks doen ) en sodra daar actually iets is om te sien sal ek post maar heidiglik is dit net my eie maag daar :lol:

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 2 months ago #239514 by Bytjie
:swear: Bea, het nou so vinnig gelees en ek dink WTF graad 4 endo. Het dit eers met die 2de probeerslag reg gelees. Lekker lê en vergeet van daai 10 dae, dit gaan in elk geval baie vinnig verby.

Tal, hallo en welkom. Jammer van jul verlies te hoor. Ek persoonlik dink 'n mens vat 'n lang tyd om oor 'n miskraam te kom. Tyd is 'n wonderlike geneesheer. Hoop jy kry sommer weer 'n BFP.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 2 months ago #239513 by zettie
Tal welkom hier by ons. Jammer oor jou miskraam dit is niks lekker nie jou siklus is darem erg lank jong sterkte. Ek het ook op 10 weke en 20 weke miskraame gehad :cry:
Jy moet OPK"s gebruik om tehlp vasstel wanneer jy ovuleer.

OPK = Ovulasion predictor Kit mens koop dit by Clicks

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

13 years 2 months ago #239512 by Twinkle
@ Bea - dankie vir die update

Sjoe hoop jy het iets om jou mee baie besig te hou vir die 10 dae... as mens mos wag voel dit 'n ewigheid...

So bly dinge lyk sover goed vir jou

WOW julle is 'n klomp amazing dames hier!!!

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

13 years 2 months ago #239511 by zettie
Naomi my PVA is Accupunture en 150mg Fertomid vanaf CD5

Bea bly als het goed verloop

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker