More julle!
Lalie, gisteraand toe ek nie kan slaap nie, toe onthou ek ek het nooit vir jou gesê wat ek wou nie!!! Vir almal gereply behalwe vir jou

Ek weet hoe jy voel met jou DH se dinge. Ons sit in dieselfde bootjie en myne het al in soveel woorde vir my gesê dat hy voel al die 4 en 'n half jaar se gesukkel is alles sy skuld en hy voel hy kan nie vir my gee wat ek die graagste wil hê nie en hy kan my nie gelukkig maak nie. Shame, so 'n ding vat verskriklik aan hulle want hulle voel hulle is nie meer MAN nie. Ek dink al wat jy kan doen is om hom elke dag te verseker jy neem hom nie kwalik nie en jy is nog steeds lief vir hom, no matter what.
Persoonlik, vir my ook, sal ek ook nie aanneming oorweeg nie en Donor Sperm ook nie want ek voel die donor sperm gan my man net NOG slegter oor homself laat voel. En omdat alles so goed lyk by jou is die kanse dat IVF suksesvol sal wees, baie baie goed. Moed hou en sterkte vir julle twee op julle paadjie.
Bea, ek is bly jy is weer op track. Mens voel altyd beter as jy presies weet wat gan vir wat.
Naomi, ek bly om te hoor daar is 2 follies!! Ons sal almal hier van die kantlyn af cheer vir hulle om mooi te groei hier na Saterdag se kant toe. Ovuleer jy gewoonlik so laat?
Zarah, ek's bly jy het jou verjaardag so bietjie geniet so deur al die hartseer deur. Geniet julle naweek weg. Dit kan julle NET goed doen. En ek hou baie styf duim vas dat daai spotting die maand net heeltemal wegbly. En asseblief... stick nou by jou besluit om eers Vrydag te toets!! Al dink ek Saterdag is beter
Hopeful, ek's bly jy voel soveel beter en meer positief!! En well done aan jou man om daai toetse weg te smyt!! Shame man, hoe voel jou nerves?
Ek het nog niks nerves vir die IUI nie. Ek dink ek sal eers nervous raak die oggend wat ek moet gan vir daai follie scan. Dink dit sal my dan eers slaan.
Verder niks nuus aan my kant nie. Beraam dalk GROOT planne vir Desember, maar ek sal julle later vertel van dit....