× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 3 months ago #238577 by Bea
Hopefull!!!!!!!! Dit is so lekker om van jou te hoor. Ek is baie bly om te hoor jy het mooi embies gehad om terug te plant en dat jy van die personeel daar gehou het. Baie jammer om te hoor dat jy 'n nare ondervinding met die narkose gehad het.

Ek kan verstaan dat jy emosioneel voel - dit is regtig waar 'n roller coaster - soveel te meer met IVF, want mens het soveel hoop en is soooo bang vir teleurstelling. Maar dit is beslis nog nie verby nie - daardie hpt beteken niks - hou asb. moed tot jy die uitslae van die bloedtoetse gekry het.

Ons hormone is verskriklike goed. Kom gesels die heel tyd hier as jy down voel. STERKTE EN GROOT DRUK VIR JOU!!!

xxx

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 3 months ago #238576 by Bea
Lalie, jammer dat jy slegte nuus ontvang het. Ek verstaan heeltemal dat jy hartseer voel vir jou man. Maar ek is bly om te hoor IVF is 'n opsie vir julle. Ek maak my nou ook reg vir ons eerste IVF ICSI. Sterkte, soos jy sê, môre is julle oor die ergste skok en kan julle vorentoe kyk.

LOL, Naomi en Zarah - dat die simpel AF nou so met mens kan speel... Ek voel sommer rebels - weet net nie wat ek gaan doen om uiting aan my emosies te gee nie!!

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 3 months ago #238575 by Hopeful
Hi Almal,

Ek gaan naie baie personlas doen nie.

Debs baie baie geluk hoe was die scan vanogend?

MMCC and Zarah, jammer vir julle verlies dink vreeslik aan julle.

Lallie, ek is jammer oor jul nuus ek weet dit is n groot skok en niks lekker om daai nuus te hoor nie. My man sukle nou nog met dit wand soos jy se hulle dink dit forum part van hulle identieteid. Voorspoed met die pad wat voor le ons is almal hier vir jou!!

Bea, ek is so jammer AF mors nou met jou IVF planne en ek wens ek het raad gehaad. Sterk wees en vas byt hoor!!!

AFM: Zarah, sorry man ek het eers vandag jou message gesien :( My roaming was elk geval so duur die poef dat ek maar gesukle het om almal up dated te hou.

Okay ek weet nie regotg waar om te begin nie. Die Clinic was AWSOME die staff en die dokters was almal net amazing vanaf die eerste oomblik wat ons daar aan gekom het. Daar was tow 6 follies 5 wat n goeie size was en een wat maar klien was. die retrieval was n nagmerie en redelik traumaties wand weens die narkose het my blaas en maag in spasma gegaan en kon ek nie eet of pieps nie en het erg baie pyn gegaad en het eers laat daai aand hier na die volgende oggend reg gekom. Ek will regtig niemand bang praat nie, dit is nie veronderstell om te gebuer nie en vir meeste mense is die retrival BAIE maklik. Dit was ook nie iets wat die hospital of dokter verkeerd gedoen het nie EK reageer nie goed om narkose nie, so aseblief vir die wat gaan IVF doen moet nie skrik nie dit sal heel moontlik nie julle ervaaring wees nie.
Die heel klein eirtjie het nie mature nie so het sommer vroeg uit geval, op dag 3 toe se hulle een van die 4 begin nou stadig ontwikle en 3 strkes. By dag 5 het ons een Grade 5 Blast gehaad en twee grade 4 enes. Oor ek nog baie jonk is en dit my eerste IVF is wou hulle nie 3 terug plant nie en het toe die een grade 5 en die een grade 4 terug gesit.
Ek doen nou Donnerdag bloed toetse maar Namibia is nie soos SA wat julle dit nog die selle dag terug kry nie ek sal dit seker eers Vrydag of self maandag weet.
Ek weet nie of dit hoormoon cocktail is wat ek elke dag drink nie maar ek voel maar beitjie depro en is nie baie posetief nie :cry: ek het gister en vanogend n HPT gedoen ( wat die Dokter gese ek nie moet doen nie ) en ek weet dit is baie vroeg ( Sondag was 6 dae na trug planting and vandag 7 dae na terug planting ) en altwee was Negatief nie eers n ou evap line nie. Ek weet dit is te vroeg en dat daar nog hoop is maar ek sukle om aan daai hoop vasteklou en voel net as of dit nie nou God se tyd is vir ons nie :cry:

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 3 months ago #238574 by Bytjie
Jammer Lalie, 'n mens dink jy kan vorentoe en dan gooi die lewe weer so 'n curveball jou kant toe. Hoop jy kry weer gou moed vir die TTC paadjie

Dis waar Zarah maar haal uit daai r & p en sit 'n t in!

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 3 months ago #238572 by Zarah
Ai Lalie.. Dit is darem n moeilike paadjie om te stap. Sterkte. Hulle sal 10 teen 1 ICSI met julle IVF doen.. Ek bid dat julle die regte besluit sal neem.

Bea & Stella.. Die flippen AF vat mens net vir n grap!

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 3 months ago #238567 by Lalie12
Zarah. {Baie sterkte, ai. Dit is ongelooflik slegte nuus.} En geniet die verjaarsdag more, al is dit onder die hartseer omstandighede. :cry:

MMCC - Ek is net so jammer om te hoor oor julle verlies. Mag julle vertroosting kry by die voete van Jesus. <3

Naomi. Hou vir jou duime en tone en alles vas vir Woendag!! Fx :rock:

Hierdie was ook nie een van my beste dae nie. Ek was vannoggend weer hard aarde toe gegooi. Ek en my man was by die FS vannoggend. Alles werk 100% aan my kant. Hy gaan nie eers verder ondersoek by my instel nie. My man se SA is glad nie so goed as wat ons gedink het nie. So dat die Dr vir my 3 opsies gegee het. 1. Aaneming, 2. Swanger word met skenker sperms, 3. IVF tussen R28000 tot en met R35 000. (Eina.)

Ek voel maar net hartseer vir my Man. Hulle is baie gevoelig as dit kom by sulke goed. Ek dink hy voel asof dit hom definieer. En dit is GLAD nie die geval nie. Nie vir my nie. {Ek sal eerder kinderloos wees, as om my maatjie te verloor.} Opsie 1 & 2 is nie vir my van toepassing nie. Dit is seker maar net 'n persoonlike opinie.

Ons oorweeg tog IVF, omrede dit die enigste manier gaan wees. More voel ons albei weer positief, en pak die storie met albei hande aan. Vandag voel ek net hartseer oor hom en die situasie.

EN verder hoop ek dat dit goed gaan met julle. :heart:

13 years 3 months ago #238563 by StellaK
Goeie more,

Zarah, baie sterkte daar. groot drukkie vir jou :heart: dit is baie moeilik om 'n verjaardag te vier in moeilike omstandighede.

Bea, dis darem nou aaklig dat AF net nie wil kom nie. hoop regtig dat jy nie meer te lank hoef te wag nie.

Naomi, FXFXFX vir mooi follies

hallo aan al die ander dames

AFM, hier is ook steeds geen teken van AF nie.

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018