Hallo julle!!!
Naomi, baie sterkte vir more se scan. Ek weet sommer jy gaan 'n paar ordentlik follies hê!!
Zarah, weereens baie geluk met jou verjaardag! En ek sal maar nou eerder nie WEER preek oor die vroeg getoetsery van jou nie...

Sterk staan!! En miskien weer Saterdagoggend toets...? Dis darem dan al 12DPIUI. Maar as jy kan (wat ek weet gan nie gebeur nie), hou uit tot Maandag oggend en kom verras ons almal met jou BFP!!
Bea en Stella, ek moet lag vir julle toe wat so sit en moan oor AF wat nie wil kom nie. Dis heel weird. Gewoonlik wens ons die ou koei weg en vervloek haar as sy opdaag

Maar ek stem saam met die ander Bea, kontak jou FS en vra wat dink hy. En miskien, soos Zarah sê...... nudge nudge, wink wink!!
Debs, ek is bly alles het so mooi goed gegaan met jou eerste scan. Ek wens jou 'n gelukkige en gesonde 8 maande toe!!
Zettie, jammer oor die BFN en geniet jou rus-maand.
Hopefull!!!! Baie welkom terug!! Ons het jou almal baie gemis. Ek is seker dis net al die hormone wat jou so negatief en depro maak, man. Lig jou ken, plak 'n smile op jou gesig, gooi jou middelvinger in die lug vir daai negatiwiteit en gaan haal jou BFP bloedtoets Donderdag!! Ek weet sommer als sal goed afloop. Ek bid baie hard saam jou.
Niks nuus aan my kant nie. Wag nog maar geduldig vir die nuwe siklus om te begin. Sal seker so by Maandag of Dinsdag begin.