Wow Hopeful, die dag is hier!!! Hoop jou doktersafspraak gaan goed 1h - kom update asb. hier. So oor 10 dae(?) is jy in die Kaap? As jy nie omgee nie, wil jy nie weer jou skedule met ons deel nie? Sal graag weer wil sien hoe dit dag vir dag werk. En dis waar wat almal oor die inspuitings sê, elke dag sal dit bietjie beter gaan. My man moes my al vier keer in my maag inspuit met die KI's - met die twee keer voel mens al soos 'n pro.
StellaK, geniet jou date night vanaand!!!
Debs - sterkte met als, dis rof. Ja dit maak nogal seer as almal om jou swanger raak, maar onthou, jy is nou eers aan die begin van die proses - jou beurt sal beslis kom - dalk vroeër as later
Zarah, ek hoop daai spotting is goeie nuus eerder as slegte nuus - ja, soos almal sê, spotting kan ook implantasie wees. Wanneer toets jy?
NaomiB, ek is ook bly dis Vrydag!! Dankie ja, ek is al heel gewoond aan die Visanne, enige newe-effekte was die hoofpyn aan die begin en hierdie week se Candida-infeksie - urghh. Moeilik om nou al te sê oor ander newe-effek soos gewig optel en verlaagde libido etc - dink mens sal dit eers na drie maande kan sê en ek gaan mos net 'n maand op dit wees.
Lekker Vrydag en naweek almal!!!!