Baie Dankie vir amal se omgee, en Mooi woorde!
Ek wou na Dr Pentz toe gaan wat by Kloof Medi-Clinic is, maar hulle is sooo ongelooflik besig, kan eers die 3rde Julie bel vir 'n afspraak in September.
So ek het besluit om Dr Dempers te probeer wat ook in Femina is, ek sien hy doen ook IVF ens ens. {My afspraak is die 10de Junie..} Ek kan dan besluit van daaraf hoe, wat ek waar! Kan dan nog altyd bel vir 'n Afspraak by Dr Pentz..
Daardie gedig, het my gister amper in trane gehad dit was net sooooo MOOI Hopeful !!!!
Zettie, sterkte met jou siklus! Dit help as mens relaxed is... Waarvan praat ek as ek hier op 1 DPO kom is ek al op Google..... Wie weet hoekom! Dan vergelyk ek simptome.. En ek het gewoonlik ook ALLES
Jy gaan sien daardie Inofolic, help regtig, ek drink nogsteeds! MMCC...
Ek google gister FS Klinieke en kom toe af op 'n plek in Sandton, waar mens kraam en ooooh griet!! Dit lyk soos 'n Hotel kamer met 'n King Size bed.. Ek stuur die link toe aan vir my man en se hy moet asb begin spaar want ek wil soontoe! Hy se vir daardie prys wil hy asb saam gaan! Ek moet die foto van die "kraamsaal" opsit! Julle sal geskok wees!!
Okay, wonderlike dag vir julle!