× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 4 months ago #237934 by Debs
En nog n maatjie swanger -sys 4 wekies

Me: 30
DH: 32

Nov 2012 - Off Yasmin (8.5 years on BC)

Nov 2012 - Feb 2013 Not TTC

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

23 May 2013 - BFP!!!!! 4w1d
EDD 29 Jan 2014
C-section date 16 Jan 2014

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 4 months ago #237933 by Debs
Goeie more!!

NaomiB -ek is vandag 9-11DPO :) dink meer 9 as ek op krampe gaan en 11 as ek op EWCM gaan hehehe. Sal vlge week Donderdag toets as AF nogi kop uitgesteek het nie :)

Zarah -ek het gelees dat spotting kan viorkom as jy swanger is ook skat so bly hoop. Hoeveel dae post KI is jy nou?

StellaK -ag lekker man geniet daai wyntjies!!!! Hehe dit is hectic ja, glad niegoed nie maar die CA pad en daar waar ek nou trek is maar rof en jy kan dit ongelukkig nie bietjie bietjie doen nie. Sooo naweke het ek saterdae ook klas en dan moet ek die heeeeele sondag huiswerk vir al 5 vakke doen. So nooit rus vir my nie. 30 Sept skryf ek my laaste vraestel vir die jaar maar ai toggie dan moet ons ook stop TTC anders val dit te naby aan my groot eksamen vlge jaar Sept. dis nog fine as ek n eksamentjie deur die jaar vlge jaar mis met geboorte want nt 3 uit die 4 toetes tel. Maar nou ja. Probeer probeer ons nou maar :)

Hopeful -jippeeeeee vir AF hehehehehe!!!! En exciting dat j vandag al dr sien!!! Geniet geniet en ontspan ontspan!!!!! :D

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

EDD 29 Jan 2014

13 years 4 months ago #237932 by Hopeful
More julle,

Sjoe werk is weer rof vandag!!!! Ek kan nie nou personals doen nie so verskoon aseblief ek dink aan julle almal!!!

Dankie vir almal se mooi woorde en motivation!!!!!!

AF get gestraand begin so ek is op CD1 vandag oor CD3 op sondag val will die dokter my vandag al sien so gaam 1uur na hom toe vir eerste scan en dan is die bal aan die rol. Ek begin Maandag met die meds en ons will Donerdag kaap toe ry.

Ek update weer later

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 4 months ago #237930 by StellaK
Goeie more vriendinne,

Bea, bly oor jou goeie nuus. kan net dink dat jy baie verlig was :cheer:

Hopeful, groot drukkie vir jou. enigste raad wat ek kan aanbied is se hardop vir jouself: middel tot die doel! moenie so op die inspuitings fokus nie. fokus eerder op daai eiertjies wat gaan mooi groei.
naalde maak net seer as jou lyf baie gespanne is, want dan is die spiere saamgetrek. haal diep asem, lag hardop en doen dit net sonder om daaroor te dink.
na die paar dae dan het jy sommer jou vrees ook oorkom :heart:

Debs, dit klink omtrent hectic by jou. hoop jy kan darem oor die naweek bietjie ontspan.

Zarah, solank as wat AF nognie daar is nie, gaan ons bly hoop!!
sterkte vir jou besige dag.

AFM, ek was nou gister so positief en gedink als is nou verby, maar toe is dit weer hectic deur die nag. dinge gaan darem al heelwat beter, en ek het ook nie meer so vrek baie pynpille nodig nie (baie bly daaroor)
ek gaan vannaand my DH bietjie uitvat op 'n date. ek dink dit sal goed wees om bietjie uit te kom, en ek wil net vir hom speciaal dankie se, want sonder hom sou ek nie deur hierdie week gekom het nie. en ek is van gister af al baie lus vir bietjie wyn..hehe :silly:

hoop elkeen het 'n baie goeie vrydag
:heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 4 months ago #237929 by Zarah
More dames

Dankie vir die mooi woorde, maar dit lyk nie goed nie. Spotting het begin. Ek weet ook nie of ek KI kan doen vlg maand nie want ek werk in Pretoria.

Ek voel heel ok oor dit. Ek en ML het bietjie uitgegaan en vir die 1ste keer gesels oor als en toe val vriende van ons by die restaurant uit en ons het lekker gesels en gelag.

Ek het baie werk vandag, so julle moet die dag geniet! :heart:

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 4 months ago #237924 by Bytjie
More, more dames, hoe gaan dit met almal vandag.

Hopeful - al is ons bang gatte gaan ons tog daai inspuitings toedien en aan die einde van die dag gaan ons vir onsself lag oor ons bang was want ons het uitgevind dis glad nie so erg nie. Sterkte vir jou en die eerster paar keer gaan seker bietjie seer wees maar jy sal sommer tjoef tjaf 'n pro wees daarin. En dan praat jy weer vir die res van ons moed in daaroor.

Zarah - jy kan nie nou al moed opgee nie. Sterk wees vrou en weet dat ons vir jou bid.

Beance - welkom terug. Hoop jou siklus word vinnig uitgesorteer.

Debs - jou lewe klink hectic. Waar's jy nou in jou cycle

Bea - is die lyf darem al gewoond aan die Visanne

Aan al die ander, hoop julle staan nog sterk in die TTC gedoentetjie.

Lekker werk en dag vir almal.

So flippen bly dis Vrydag.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 4 months ago #237923 by Debs
Hallo julleeeee!!!
Sooo jammer dat ek so super skaars is. Is uit by kliente vroeg tot laat en voor werk nog ander kliente se werk en na werk klas. Nounet eers soos elke aand by die huis gekom. Poegaai. Dis nou al 16 weke van dit doen goeie gons!!

DH is by vriende vir n verjaarsdagete (en moes al terug gewees het!) so ekt vinnig in n warm bad gesprong en le nou bietjie en catchup speel inni bed hehehe.

Sjoe daars teveel om op te vang!

Hopeful -liewe vriendin dink so daaraan -sou jy die inspuitings neem vir jou kind? ...want dis wat jy doen. Al is dit vir n maybe. Jys sterk en weet dit sal okay wees. Dis net om daai eerste een of twee te doen dan's jy n pro man!!!

Zarah -ai vriendin nee nou is die tyd om nie eerder negatiewe dinge te dink nie, dink positief en jy weet sushi en wyn is uit vir nou :) ek dink tog hoe minder mens daaraan dink of daaroor dink hoe minder meng mens met jou eie liggaam se 'mechanics' in. Sy weet wat sy doen en dis tough genoeg. Dis amper asof oor haar skouer loer en kyk hoe sy werk hehehe en geen mens kan SO werk nie! Hehehe!

Bea- dis great mater!!! Goeie nuus :) en oh my goodness!! Een vd dae is dit jou beurt! Vlge maand is naby!!

Beance -hallo! En welkom terug :) jy moet doe. Wat vir jou reg is, dalk later ht jy weet krag (of dalk geen rede!!) om met die fertomid te hardloop :)

NaomiB -ag shame man dis vreeslik nice van hom. Miskien as dit n 'less pressured' attempt is gaan dit goed? You never know :) sterkte jy!

Lalie, zettie, andie, tryingfor3 en stellaK (bly dinge lyk stadig maar seker ligter en jou man klink awesome dis regtig great dat hy jou so mooi ondersteun!!!) -hallo!!

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

EDD 29 Jan 2014